צפו: רקטה פגעה בגן ילדים באשדוד    צפיות: 1260

הצג וידאו זה באתרך

 

היום ה-‏50 ל''צוק איתן'': רקטה התפוצצה בצהריים (שלישי) בחצר גן ילדים ממלכתי-דתי באשדוד. נזק נגרם למבנה אך בנס אין לא נפגע.

החל מחצות שיגרו מחבלי החמאס למעלה מ-‏70 רקטות לעבר ישראל.

חיים ילין, ראש מועצת אשכול, תקף היום בחריפות את הממשלה שלא מצליחה להתגבר על מתקפת הרקטות של חמאס על ישראל. "רק בחצי שעה האחרונה התפוצצו 24 טילים באשכול", אמר ילין בצהריים. "מאז תחילת ההסלמה נפלו באשכול מעל 1,300 טילים. מבצע 'צוק איתן' הסתיים ומלחמת ההתשה נמשכת".

ראש מועצת אשכול תהה למה התכוון ראש הממשלה בנימין נתניהו כשהתחייב להביא לפירוז הרצועה מנשק ומתשתיות טרור. "פירוז הרצועה נמשך בריקון המחסנים של החמאס באמצעות ירי מאסיבי על מועצת אשכול", אמר ילין. "ממשלת ישראל מתבקשת להתעורר, להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות.

"הנהגת החמאס בבונקרים ואתם בירושלים", הוסיף. "אתם מוזמנים להגיע לקבל החלטות באשכול ולקיים ישיבות באחד מישובי הגדר באשכול. אני בטוח שההחלטות שתקבלו יהיו נכונות, מהירות ומחוברות למציאות".

בית משפחת כהן מאשקלון ספג הבוקר פגיעה ישירה של רקטה שנורתה מרצועת עזה. ההורים שמעו את האזעקה ורצו להעיר את הילדים. הרקטה התפוצצה וגרמה נזק רב לחדר השינה ולסלון. בנס איש מבני המשפחה לא נפגע. בסביבת הבית נפצעו 28 בני אדם באורח קל, שפונו על ידי מד"א לבית החולים ברזילי בעיר.

בתוך כך, חטיבות החיילים הסדירים שהוצבו ברצועת עזה חוזרות לגבול הצפון. ב"קול ישראל'' דווח כי חטיבת גולני, שהייתה מוצבת בגזרת לבנון וסוריה עד מבצע "צוק איתן", שבה ומחליפה בימים אלה את כוחות המילואים שהוצבו בגזרה בכל ימי המבצע. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


צמאה לך נפשי בטיש בסאמטר ● וידאו       
צפיות: 2204



שלושה שבועות לפני פסח: מכת ארבה במצרים       
צפיות: 1780



הפסקת חשמל בחתונה בכפר חב"ד ● וידאו   
צפיות: 4176



בזכות תושיית שומר ביה"ס חב"ד: יהודים ניצלו...
צפיות: 3168



תיעוד: חיסול המחבלים בזיקים ● וידאו   
צפיות: 1972



דף של ברכת המזון במקום מזוזה‎               
צפיות: 774



החב"דניקים שמצילים ● וידאו             
צפיות: 2999



פרסומות                                     
צפיות: 350



זעזוע: קהילת חב"ד בזכרון יעקב גורשה מבית ח...
צפיות: 3249



עולמם המופלא של האותיות                     
צפיות: 3266





.