נעצר רוצחו של ברוך מזרחי: מחבל משוחרר בעסקת שליט    צפיות: 1594

הצג וידאו זה באתרך

הותר לפרסום כי לוחמי הימ״מ יחידה משטרתית מיוחדת לכדו את המחבל שרצח את נצ״מ ברוך מזרחי ז״ל בציר תרקומיא. בעקבות מידע מודיעיני מדויק שהתקבל משירות הביטחון הכללי, אותר המחבל בביתו שבכפר אידנה. כוח ימ"מ הגיע למקום, כיתר את הבית וכרז למחבל לצאת. המחבל הסגיר את עצמו ללא התנגדות ●  

הותר לפרסום כי לוחמי הימ״מ יחידה משטרתית מיוחדת לכדו את המחבל שרצח את נצ״מ ברוך מזרחי ז״ל בציר תרקומיא. בעקבות מידע מודיעיני מדויק שהתקבל משירות הביטחון הכללי, אותר המחבל בביתו שבכפר אידנה. כוח ימ"מ הגיע למקום, כיתר את הבית וכרז למחבל לצאת. המחבל הסגיר את עצמו ללא התנגדות.

חקירת זירת העבירה בוצעה בעבודה משותפת של חוקרי זירה של מחוז ש"י ושל קציני המעבדה הניידת, המתמחים בחקירת זירות מורכבות. בעבודה מאומצת ומקצועית של מעבדות מז״פ זוהו למעלה מחמישים תרמילים שעל פי ממצאי הבדיקה נורו מכלי נשק אחד וכמו כן על גבי המחסנית אותרו טביעות אצבע ושרידי DNA מהם הופק פרופיל .DNA השוואה בין טביעות האצבע והפרופיל לאלו של מספר חשודים שהציפה היחידה, הניבו התאמה לחשוד אחד בשני האמצעים (DNA וטביעות). כמו כן, יחידת הפח"ע של מחוז ש"י פעלה בשיתוף פעולה מלא עם חוקרי השב"כ בחקירת המחבלים.

מפקד מרחב חברון, נצ"מ ישראל טל, הודיע לאלמנתו של ברוך ז"ל על תפיסת מרצחיו.

נצ"מ ברוך מזרחי ז"ל נרצח בפיגוע ירי סמוך לצומת תרקומיא בערב פסח (14.4.14) בעת שהיה עם בני משפחתו בדרכו לחגוג את ליל הסדר. נצ״מ מזרחי ז״ל, שימש ראש מדור באגף המודיעין של המשטרה וסגן אלוף במיל' ביחידת 8200. ברוך ז״ל היה שותף משמעותי בעיצוב מחלקת הסיגינט ובבניית מערך כוח האדם בתחום הטכנולוגיה המבצעית במשטרת ישראל. בצנעה ובחשאיות תרם תרומה ניכרת למאבקה של משטרת ישראל בפשיעה החמורה והמאורגנת ובפשיעת הסייבר על סוגיה. מעבר לתפקידיו הרשמיים, הוביל פרויקטים רבים בתחום התמחותו, הטביע את חותמו במגוון רחב מאוד של תהליכים ותרם תרומה רבת ערך למשטרת ישראל ולאזרחי מדינת ישראל.

מפקד הימ"מ, תנ"צ ש': "מבחינתנו כיחידה משטרתית הפעילות של לוחמי היחידה מהווה מעל לכל סגירת מעגל בלכידת מבצעי הפשע הנתעב ומסר ברור לכלל פעילי הטרור שהזרוע הארוכה של כוחות הביטחון תגיע לכל אחד מהם"

מפקד הכוח, סנ״צ ע׳: "ראיתי למול עיני לוחמים חדורי מוטיבציה להביא ללכידתו של הרוצח שאחראי לפשע הנתעב ולהביאו לדין. ביום הזיכרון האחרון עלינו לוחמי היחידה לקברו של אחד הנופלים מהיחידה ולא יכולנו להתעלם מקריאת הקדיש של בנו הצעיר של ברוך ז״ל שצמררה את כולנו, רעייתו הדס השאירה בנו רושם עז בנחישות ובגבורה שפעלה בזמן האירוע ולמעשה הצילה בכך את ילדיה. עוד באותו הרגע ידענו שקרוב היום בו זרועות הביטחון יגיעו אל הרוצח, כולי תקווה שלכידתו תביא ולו מעט נחמה לרעייתו ולילדיו״.

מפכ"ל המשטרה התייחס לפיענוח הפיגוע: " התחייבתי לעשות כל מאמץ יחד עם גופי הביטחון האחרים על מנת לשים יד על המרצחים הארורים והיום אני מודה ליחידות המשטרה מחוז ש"י, ימ"מ ומז"פ, צה"ל ושירות הביטחון הכללי על פיענוח הרצח המזעזע של קצין המשטרה. אני מעביר מסר ברור לכל הנוגעים בדבר כי פיגועי טרור רצחניים לא ישיגו את מטרתם, מדינת ישראל ומשטרת ישראל לא תתפשר על ביטחון אזרחיה". 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


תלמידת בית רבקה בחידון התנ"ך העולמי ●...
צפיות: 3896



אני מאמין השיר חדש של מיאמי                 
צפיות: 6086



הכנסת מתערבת למען מצוקת גני חב"ד בירושלים   
צפיות: 922



27 לחנים על שש מצוות ● הפרומו לצפיה   
צפיות: 2489



א גרויסע מציאה ● קליפ וידאו           
צפיות: 3992



AFP על אמן הקומיקס החב"די ● וידאו     
צפיות: 1545



5 דקות מרתקות על ט"ו בשבט ● וידאו     
צפיות: 1340



לא תאמינו: אלו "ברוני הנפט" בישראל ●...
צפיות: 2522



הרב הספרדי: בעד החב"דניק, נגד הליטאי χ...
צפיות: 3546



צפו בתיעוד: 'תולדות אהרן' מנגנים ליובאוויט...
צפיות: 3631





.