תיעוד נדיר: ירי רקטות, מטרים ממלון בלב עזה    צפיות: 1446

הצג וידאו זה באתרך

 

במהלך כל 29 ימי מבצע "צוק איתן" אמר צה"ל שוב ושוב כי הרקטות שמשוגרות מרצועת עזה נורות מאזורים אזרחיים, ובהם בתי חולים ובתי ספר. אבל התקשורת הזרה ששהתה בעזה לא ראתה או לא דיווחה על כך. כעת גם כתב הודי מספר: "ליד המלון שלנו ראיתי מצבור רקטות, ובהמשך גם שיגורים". 

הסרטון ההודי צולם ביומיים האחרונים על ידי רשת NDTV ההודית, ופורסם לאחר עזיבתם את עזה. "משהו ממש מסתורי קורה כאן. הוקם כאן אוהל כחול, שכנראה מתחתיו יש משגר של חמאס", תיאר הכתב בתחילת הסרטון. "ראינו שלושה גברים הולכים פעם אחר פעם מסביב לאוהל, לפעמים עם כבלים. שעה לאחר מכן הם הופיעו שוב, פירקו את האוהל, החליפות את בגדיהם והלכו. תמיד עלתה השאלה איך חמאס מצליח לשגר רקטות. מסתבר שהוא מסתיר זאת מתחת לאוהל".

לדבריו, כבר לפני כן המלון בעזה שבו שהו אנשי רשת השידור פונה, לאחר שצה"ל העביר התרעה שהאזור יופצץ. "זה אמנם לא קרה, אבל אם תשוגר רקטה זה בטוח יקרה", הוא העריך אתמול והזכיר כי האזור מיושב בצפיפות, ובו מלונות רבים. אחר כך דיווח כי האוהל אכן הוסר, והמשגר התגלה.

הכתבה באתר ההודי מסתיימת בהסבר שהיא פורסמה רק לאחר שהצוות עזב את רצועת עזה. "חמאס לא התייחס בחיוב לדיווחים על ירי רקטות. אבל בדיוק כמו שדיווחנו על תוצאות ההרסניות של המתקפה הישראלית נגד האוכלוסייה הישראלית בעזה, חשוב באותה מידה לדווח כיצד חמאס מסכן אזרחים רבים בכך שהוא יורה רקטות מלב אזורים מיושבים".

 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


נופש חסידי בהרי האלפים ● וידאו         
צפיות: 1672



'יהדותון' מציג: שמיטת כספים ● וידאו   
צפיות: 2775



הרב כלב חותם מסע התוועדויות                 
צפיות: 543



משעמם בבית שמש: מופרעים הפגינו נגד חב"ד     
צפיות: 2289



נשיא האיחוד האירופאי תוקע בשופר ● וי...
צפיות: 908



כולל חב"ד חנך בית תמחוי לניצולי שואה χ...
צפיות: 809



בלעדי: הרב רבינוביץ מדבר על הכל             
צפיות: 1514



מוצאי שבועות: ניגוני דביקות על ציון הבעש"ט...
צפיות: 1253



רצח בקראון הייטס                             
צפיות: 2954



כפר חב"ד: יירוט טיל באמצע חופה ● ויד...
צפיות: 2510





.