ראש העיר ירושלים לתושבים: גלו אחריות בעת הסופה    צפיות: 964

הצג וידאו זה באתרך

 

ראש העיר ירושלים ניר ברקת, ביקר אתמול במרכז ההיערכות לשלג של עיריית ירושלים ובחן את המוכנות העירונית לקראת הסערה החורפית והשלג הצפויים להגיע לבירה.

ברקת נפגש עם מפעילי מפלסות השלג, עם נהגי מפזרות המלח, ביקר במחסני החירום העירוניים ואמר כי "שלג בירושלים הוא חגיגה לירושלמים ואנחנו מצפים לראות את העיר הכי יפה בעולם צבועה בלבן. השלג מחייב מוכנות עירונית ואחריות אישית של כלל התושבים ואנו קוראים לכל התושבים להתכונן לקראת השלג, לגלות אחריות ולהישמע להנחיות העירייה וגורמי ההצלה".

בהתאם למזג האוויר ולהערכת מצב שתתקיים, המשטרה תסגור את כביש 1 וכביש 443. "הציבור נקרא להקדים את ההגעה או היציאה מהעיר, בהתאם לדיווחים ולהודעות שיופצו", נמסר מאגף התנועה.

לקראת השלג הצפוי בבירה עיריית ירושלים תפעיל על פי הצורך כ-‏150 מפלסות שלג, מפזרות מלח וכלים הנדסיים לפילוס הצירים הראשיים. העירייה הצטיידה ב-‏200 טונות מלח לפיזור וטיפול בשלג.

כמו כן, העבירה העירייה כ-‏1,500 שקי מלח אשר יפורזו במינהלים הקהילתיים בשכונות וב-‏500 מוסדות חינוך שונים ברחבי העיר. העירייה הכינה מערך לאיתור מוקדי קפיאה ופיזור מלח על הצירים המרכזיים. במידה וירד שלג תתבצע עבודת פילוס בצירים הראשיים, למתן מענה לכוחות החירום וההצלה לטיפול באירועי חירום והצלת חיים.

עיריית ירושלים הצטיידה באלפי מנות מזון, אלפי אתי חפירה, אמצעי חימום, גנרטורים, שקיות חימום, אמצעי תאורת חירום, מאות שמיכות ושקי שינה לטובת סיוע לתושבי העיר הנזקקים. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


ניצול הזמן                                   
צפיות: 2768



חגיגת יובל השבעים המרכזית ● וידאו וג...
צפיות: 659



חת"ת בעיירה הערבית בשומרון ● וידאו     
צפיות: 2111



לפני 3 שנים: עימות בין הרב סתיו לרב דרוקמן   
צפיות: 2433



במרכז העצרת: הסיפור על אדמו"ר הריי"צ χ...
צפיות: 2212



דג מלוח                                     
צפיות: 2563



צפו: פיקוד העורף בסרטון הדרכה לציבור החרדי   
צפיות: 1354



נופש חסידי בהרי האלפים ● וידאו         
צפיות: 1672



הטרוריסט לשעבר: אל תכנעו לערבים ● וי...
צפיות: 4339



האדמו"ר מסאטמר ביקר את הרב החב"די ● ...
צפיות: 1955





.