זילבר חולל סערה: "אני שק חבטות של אמנים מתוסכלים"    צפיות: 2941

הצג וידאו זה באתרך

הזמר אריאל זילבר קיבל הערב (שני) פרס מטעם אקו"ם על תרומתו למוזיקה הישראלית. זאת, לאחר שהארגון החליט שלא להעניק לו פרס על מפעל חיים ● "אני הייתי מפרק את אקו"ם היום ובונה אקו"ם חדש שאומר שיש מקום לכל אדם עם דעתו, ואקו"ם לא ממלא בכך את יעדו. אני יהודי, ישראלי, אחד מכם. תרדו מהעץ הזה". את דבריו סיים בתודה לקב"ה ובהכרזת הקודש "יחי אדוננו" ●  

הזמר אריאל זילבר קיבל הערב (שני) פרס מטעם אקו"ם על תרומתו למוזיקה הישראלית. זאת, לאחר שהארגון החליט שלא להעניק לו פרס על מפעל חיים. מחוץ לתיאטרון גשר, בו מתקיים הטקס, מוחים מפגינים נגד "הכניעה וסתימת הפיות".

זילבר התפרץ לשירתו של מוש בן ארי באמצע ביצוע השיר "ואיך שלא" ואמר כי "אני מודה לחברי אקו"ם שרצו להעניק לי פרס מפעל חיים. אני בן לברכה צפירה שהייתה ממעצבי המוזיקה הישראלית, אני מהארץ הזו ומודה על זה כל יום. לא קל לי עם הפערים. אני מבטא את עצמי באמצעות המוזיקה ולא קל לי. בואו נשאר מחוברים אחד לשני . עם ערכים של ואהבת לרעך כמוך. ההרגשה היא שאני שק חבטות של גופים אינטרסנטים ואמנים מתוסכלים המנסים להמציא כל פעם מחדש את הקיצוניות שלי.

"אני הייתי מפרק את אקו"ם היום ובונה אקו"ם חדש שאומר שיש מקום לכל אדם עם דעתו, ואקו"ם לא ממלא בכך את יעדו. אני יהודי, ישראלי, אחד מכם. תרדו מהעץ הזה. תודה לקב"ה, תודה לאישתי היקרה ותודה לקב"ה. יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד".

היום התכנס דירקטוריון אקו"ם והחליט לשנות את שם הפרס שניתן לאריאל זילבר מפרס למפעל חיים לפרס על תרומה לתעשיית המוזיקה.

בין הגורמים שהובילו לקבלת ההחלטה של אקו"ם היה לחץ רב מכיוונה של דליה רבין, בתו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל. שעות לפני הטקס שיגרה לשכתה של רבין הודעה שבה נכתב, בין היתר: "דעותיו של זילבר בנושאי מיעוטים, זכויות הפרט והקהילה הגאה הן בעייתיות ומתן פרס על מפעל חיים הוא מסר בעייתי לחברה הישראלית. ההחלטה שהתקבלה, שלא להעניק לו פרס על מפעל חיים אלא רק על המוזיקה שלו, היא החלטה מאוזנת. מוזיקה של אריאל זילבר אינה הבעיה, להפך, מדובר ביוצר מחונן".
 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


האדמו"ר מסאטמר מדבר על אדה"ז ● וידאו   
צפיות: 1756



נתניהו מספר על שמחת תורה אצל הרבי ● ...
צפיות: 4539



גילי שושן מספר: כך חזרתי בתשובה ● וי...
צפיות: 6373



ברכת אב מאחורי הסורגים ● וידאו         
צפיות: 2028



אופנר מציג: ציורי הנסיעה לרבי ● מצגת   
צפיות: 2218



נתניהו: יודעים יותר, המבצע בעיצומו           
צפיות: 981



זעזוע: קהילת חב"ד בזכרון יעקב גורשה מבית ח...
צפיות: 3249



בלתי נכנע - הסרט המלא (רוסית)               
צפיות: 10890



יתגדל ויתקדש שמיה רבה...                     
צפיות: 2068



שידוך על גלגליות ● וידאו               
צפיות: 5435





.