"הרבי לא בירך, אך הנס התרחש" ● וידאו    צפיות: 1658

הצג וידאו זה באתרך

ד"ר אלון דהן, שעבודת הדוקטורט שלו בפילוסופיה, הייתה בנושא "דירה בתחתונים – משיחיות במשנת הרבי מליובאוויטש". נשא דברים בערב העיון בגאולה ומשיח שהתקיים בכפר חב"ד וחשף בפני הקהל את סיפורו המרגש, מימי שרותו הצבאי ● אלון, החייל הפצוע, הבין שהרבי מציע לו הסתכלות שונה לחלוטין על המצב: "בעצם מה שהוא אמר לי זה להסתגל, זה לא ישתנה ● באדיבות "יהדות חיה באינטרנט" ● לצפיה בוידאו 

ד"ר אלון דהן, שעבודת הדוקטורט שלו בפילוסופיה, הייתה בנושא "דירה בתחתונים – משיחיות במשנת הרבי מליובאוויטש". נשא דברים בערב העיון בגאולה ומשיח שהתקיים בכפר חב"ד וחשף בפני הקהל את סיפורו המרגש, מימי שרותו הצבאי.

במהלך תאונת אימונים ברמת הגולן, הוא נפצע אנושות ושכב במצב קשה בבית הרפואה. בת דודה שלו, כתבה לרבי שליט"א מלך המשיח, מכתב בקשת ברכה, בו פירטה את סיפור פציעתו וביקשה ברכה בעבורו.

אלון דהן, שכב במיטתו כשגופו שבור ודווי, הוא ידע שבני משפחתו פנו לרבנים שונים אך הוא לא התעניין במאומה. אנשים שונים הגיעו הגיעו אליו ממקומות שונים, ובידיהם סגולות ועצות שונות ומשונות. באחד הימים קיבל שמן מרב מסויים, בעוד דודה אחרת ששמעה על סגולה משונה, נסעה במסירות רבה לגולן, והביאה עפר מהאזור מתוך תקוה שהדבר יביא רפואה לאלון.

יום למחרת הגיע מכתב מהרבי מלך המשיח, בו נכתב: "בדיקת תפילין ומזוזות וישתדל להתחזק בעבודת ה' במצבו החדש". אלון, החייל הפצוע, הבין שהרבי מציע לו הסתכלות שונה לחלוטין על המצב: "בעצם מה שהוא אמר לי זה להסתגל, זה לא ישתנה. לא חול ולא שמן ולא כלום. זה לא ישתנה. מה שהפליא אותי, זה שהוא לא בא להבטיח לי את השמים ואת הארץ, הוא בא בשיא הפשטות והאמת. שבאותו מצב בו הייתי אמרתי לעצמי, שזה דבר גדול."

המכתב הפך למקור נחמה ממנו שאב כח להתמודד עם הקשיים: באותם ימים הסתכלתי על המברק הזה פעם אחר הפעם" הוא מספר. אותו מכתב, היה הדחיפה להכנת העבודה המקיפה על הרבי שליט"א מלך המשיח. תחת הכותרת "דירה בתחתונים"...

דוקטור דהן, מדבר על הצורך של חסידי חב"ד לפעול למעלה מההיגיון, תוך שהוא מציין את העובדה, שחוקרים רבים כתבו על חב"ד בלשון עבר, מתוך שהיו משוכנעים שלא תוסיף להתפתח. המציאות כפי שכל אחד יכול לראות שונה לחלוטין.

טרם יעלה הדובר הבא, מזכיר המנחה את העובדה, שאנו עומדים לקראת הסיום של שנת המאתיים וחמישים שנה לבעש"ט, הנקשרת בפשטות להפצת המעיינות עליה דיבר המשיח עם הבעל שם טוב. במבט עכשווי, כאשר עבודת הפצת המעיינות כהכנה לביאת המשיח כבר הסתיימה "עבודת הפצת המעיינות באופן של די והותר" כפי שציין הרבי בפרשת שלח תשנ"א.  כעת לאחר ש"נפוצו המעיינות" העיסוק וה'קאך' הוא בעבודה של 'קאתי מר' - קבלת התגלות מציאותו של משיח קבלת פני הרבי מלך המשיח. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


אחרי הנפט: חיפוש יהלומים וברכת הרבי ●...
צפיות: 1807



התלמיד מפוניבז' שכותב לרבי באגרות קודש       
צפיות: 3710



הרב פרומן ע"ה: אני חי בנס בזכות אדמו"ר הזק...
צפיות: 1992



ילד לאחר 27 שנים                             
צפיות: 2382



"הרבי לא בירך, אך הנס התרחש" ● וידאו   
צפיות: 1658



"הנס שהציל את חיי וקישר אותי לרבי" ●...
צפיות: 1486



הרבי הציל את חיי                             
צפיות: 2008



כך נפקדתי בבת בזכות סנדקאות ● וידאו   
צפיות: 3467



הברכה שהתממשה בתוך רגעים ● וידאו       
צפיות: 1929



לחפש יהלומים כדי להוכיח שהנבואה מתגשמת • ו...
צפיות: 3400





.