השלוחים נרצחו עוד לפני פריצת הכוחות ● וידאו    צפיות: 179

הצג וידאו זה באתרך

שיחות שהתפרסמו לראשונה השבוע ושנערכו בין שני המחבלים שהשתלטו על בית חב"ד בבומביי במתקפת הטרור בעיר לפני שבעה חודשים, לבין מפעיליהם בפקיסטאן, מוכיחים כי שני השלוחים וארבעת אורחיהם הי"ד נרצחו זמן רב לפני הסתערות כוח הקומנדו ההודי על הבניין. ערוץ 4 הבריטי פרסם השבוע תמלילים של שיחות שניהלו התוקפים עם מפעילם, שישב ככל הנראה בפקיסטאן. השיחות יורטו על ידי המודיעין ההודי. ארבעה מיושבי הבניין, ביניהם השליח לבומבי, הרב גבריאל הולצברג ואשתו רבקה, נורו ככל הנראה סמוך לפריצה לבית חב"ד. שתי נשים הושארו בחיים, יוכבד אורפז ונורמה שוורצבלט-רבינוביץ', ככל הנראה כדי לשמש בנות ערובה ● לצפיה וידאו 

אבל 24 שעות לאחר הפריצה, הורה המפעיל בפקיסטאן, שבהקלטות מכונה "וואסי", לאחד הטרוריסטים, עקאשה, להוציאן להורג. "תירה בהם עכשיו, פשוט תיפטר מהן" אומר וואסי בשיחה שקלט המודיעין ההודי ופורסמה השבוע. "יתכן שיירו עליכם בכל רגע ויכול להיות שהן ישרדו". עקאשה ניסה להתווכח, "הכל שקט כאן עכשיו", אבל וואסי התעקש, "תירה בהן עכשיו בעורף... אל תמתין יותר, אתה לא יודע מתי יתקיפו אתכם".

אחרי 40 דקות השתכנע המחבל הצעיר להוציא להורג את שתי הנשים, וגם אז היה וואסי צריך לתת לו הוראות פרטניות. לבסוף ירו הטרוריסטים בשתי הנשים כשמפעיליהם שומעים את קולות הירי דרך הטלפון. ביום למחרת תקפו כוחות קומנדו הודיים את הבניין והרגו את שני הטרוריסטים. חייל אחד נהרג גם הוא בתקיפה.

הקלטות השיחות שהיו בידי המודיעין ההודי בזמן אמת מוכיחות את מה שפורסם ביום שלאחר התקיפה, שההודים ידעו שכבר אין בני ערובה בחיים, ושהטרוריסטים תיכננו להילחם עד המוות, ולכן הם התקיפו את הבניין בכוח רב. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


הכנסת ספר התורה במקום הנמוך בעולם • וידאו ...
צפיות: 644



עידודים נפלאים בחלוקת כוס של ברכה ● ...
צפיות: 3018



המנהלים שמעו על "נפלאות השמחה" ● ויד...
צפיות: 413



יאיר כלב עם ניגון לר' פסח ממלסטובקה ●...
צפיות: 1433



שיעור מקיף על סדר ההשתלשלות ● חלק של...
צפיות: 541



תפקיד ההורים: להיות בקשר עם הישיבה ●...
צפיות: 777



חווית הפסח לילדי השומרון                     
צפיות: 2019



חלק ג' - #2                                 
צפיות: 2031



דיני חנוכה עם הרב גלוכובסקי ● שיעור ...
צפיות: 1106



הזמרים החב"דיים שימחו במרכז השיקום ●...
צפיות: 2012





.