הבכי של מוישי, ההבטחה של האבא ● וידאו    צפיות: 1351

הצג וידאו זה באתרך

הבוקר התקיים בבית חב"ד במומבאי טקס זיכרון לנרצחים ממתקפת הטרור, לקראת הטסתן ארצה של הגופות והבאתן לקבר ישראל. בטקס, בו השתתפו יותר מ-‏100 חברי הקהילה היהודית בעיר, אנשי הקונסוליה וחברים נוספים, נשאו דברים הרב שמעון רוזנברג, אביה של ריבקי ז"ל, שליחת חב"ד ורעייתו של הרב גבי הולצברג ז"ל, שנרצחו בפיגוע. כשצופים במראות, אי אפשר שלא להצטרף לבכיו של מוישי הקטן המחפש את הוריו, או כשרואים את הרב רוזנברג מבטיח מתוך דמעות להמשיך את השליחות במקום ● לצפיה בוידאו 

הרב רוזנברג ספד לבתו ולחתנו בדמעות, ונכדו הקטן מוישי שניצל בנס ממוות, החל לבכות בעקבותיו ופרץ בקריאות ממושכות "אמא, אמא" במשך דקות ארוכות. מוישי הקטן עדיין אינו מבין מדוע אמא לא נמצאת עימו יותר.הוא לא מפסיק לחפש את הוריו בעיניו, והמחזה קורע לב. רבים מהנוכחים בטקס לא יכלו לעצור את דמעותיהם.

ב"תושייתה הרבה הצילה סנדרה את חיי נכדי, לולא היתה תופסת אותו - הוא לבטח היה נרצח", אמר הסב שמעון רוזנברג בהתרגשות."בעזרת השם אנחנו נמשיך את הדרכך שלהם בבית חב"ד. את הדרך של הרבי. אני ואשתי נמשיך בפעילות שלהם, וכשהילד מוישי יגדל, הוא ימשיך", אמר הסב בקול חנוק מבכי.

שגריר ישראל בהודו, מרק סופר, אמר בטקס כי "מדינת ישראל לא תשקוט כל עוד ישראלים ויהודים בעולם נטבחים רק משום שהם יהודים. נמשיך לעבוד עם ההודים ועם יתר המדינות בעולם בשביל למנוע מקרים כאלה בעתיד". 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


'מבט' על האסונות של משפחת רוזנברג           
צפיות: 2010



השמחה שלאחר האסון ● לצפיה             
צפיות: 1841



ערוץ 2 על הכוכב האמיתי של הדינר ● וי...
צפיות: 2787



כפר חב"ד מתכונן להלווית הקדושים ● וי...
צפיות: 822



ערוץ 10: ההודים לא רוצים בית חב"ד בבומביי   
צפיות: 2090



מתנדנדים בין תקווה לייאוש ● וידאו     
צפיות: 1083



התשובה היהודית לרצח ● וידאו           
צפיות: 752



רגעי הכאב: ניגון געגועים בסיום הקבורה       
צפיות: 2965



ערוץ 2 על הקולות מהתופת ● לצפיה       
צפיות: 1731



"נגדל את מוישי בשליחות בהודו" ● וידא...
צפיות: 1492





.