הבכי של מוישי, ההבטחה של האבא ● וידאו    צפיות: 1351

הצג וידאו זה באתרך

הבוקר התקיים בבית חב"ד במומבאי טקס זיכרון לנרצחים ממתקפת הטרור, לקראת הטסתן ארצה של הגופות והבאתן לקבר ישראל. בטקס, בו השתתפו יותר מ-‏100 חברי הקהילה היהודית בעיר, אנשי הקונסוליה וחברים נוספים, נשאו דברים הרב שמעון רוזנברג, אביה של ריבקי ז"ל, שליחת חב"ד ורעייתו של הרב גבי הולצברג ז"ל, שנרצחו בפיגוע. כשצופים במראות, אי אפשר שלא להצטרף לבכיו של מוישי הקטן המחפש את הוריו, או כשרואים את הרב רוזנברג מבטיח מתוך דמעות להמשיך את השליחות במקום ● לצפיה בוידאו 

הרב רוזנברג ספד לבתו ולחתנו בדמעות, ונכדו הקטן מוישי שניצל בנס ממוות, החל לבכות בעקבותיו ופרץ בקריאות ממושכות "אמא, אמא" במשך דקות ארוכות. מוישי הקטן עדיין אינו מבין מדוע אמא לא נמצאת עימו יותר.הוא לא מפסיק לחפש את הוריו בעיניו, והמחזה קורע לב. רבים מהנוכחים בטקס לא יכלו לעצור את דמעותיהם.

ב"תושייתה הרבה הצילה סנדרה את חיי נכדי, לולא היתה תופסת אותו - הוא לבטח היה נרצח", אמר הסב שמעון רוזנברג בהתרגשות."בעזרת השם אנחנו נמשיך את הדרכך שלהם בבית חב"ד. את הדרך של הרבי. אני ואשתי נמשיך בפעילות שלהם, וכשהילד מוישי יגדל, הוא ימשיך", אמר הסב בקול חנוק מבכי.

שגריר ישראל בהודו, מרק סופר, אמר בטקס כי "מדינת ישראל לא תשקוט כל עוד ישראלים ויהודים בעולם נטבחים רק משום שהם יהודים. נמשיך לעבוד עם ההודים ועם יתר המדינות בעולם בשביל למנוע מקרים כאלה בעתיד". 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


תולדות אברהם יצחק: ס"ת לע"נ הקדוש מבית חב"...
צפיות: 2079



סרט תיעודי "מי יציל את מוישי" ● פרומ...
צפיות: 2395



אמונה ותקווה עד לרגע האחרון ● וידאו   
צפיות: 1080



אנ"ש בלוס אנג'לס בתפילה למען השלוחים χ...
צפיות: 219



נחשף הדיאלוג עם המחבל בתופת בבומביי         
צפיות: 1770



רק התמונה נותרה שלמה משקיפה על ההרס ●...
צפיות: 2254



השליח והמשלח ● וידאו                   
צפיות: 4916



מצמרר: זעקה לגאולה מעל הקבר הפתוח ● ...
צפיות: 1604



קהילה שבורה לרסיסים ● וידאו           
צפיות: 684



הוריו של השליח נחתו בארץ ● וידאו כוא...
צפיות: 1002





.