לא מתביישים לרקוד על הניסים    צפיות: 144

הצג וידאו זה באתרך

לאור דברי הרבי מלך המשיח על כך שלא מתביישים לרקוד על הניסים הגלויים שמראה הקב"ה לעם ישראל במהלך מבצע צוק איתן, התקיימו אמש (א') בבית חיינו - 770, ריקודי שמחה, לקול תזמורתו של הנגן החסידי ר' יוסי כהן שהרקיד את התמימים ואנ"ש ● צלם חב"ד אינפו מגיש  

ושמחת, ופרצת, הופ קאזאק, והוא גואלנו, דער רעבע איז געזונט, הרנינו גויים עמו כי דם עבדיו יקום, . . אנשי דמים ומרמה לא יחצו ימיהם ואני אבטח בך, הרבי שליט"א או-ה-ב-י-ם אותך כולם, מלך - מלך, יחי! יחי! יחי! . .

שורות אלו, נכתבות בשעת לילה מאוחרת של יום ראשון. לפני דקות ספורות, 770 כולו בער כאש להבה. כוסיות מפוזרות, שלוליות זיעה על הרצפה הכתומה - חומה, ר' יוסי כהן על הקלידים, הקירות מסתובבות, הידיים מונפות, הרגליים מקפצות, הלב פועם במהירות והגרון זועק בקול ניחר:

להודות ולהלל, להודות ולהלל, לשימך הגדול. על נסך ועל נפלאותיך ועל ישועותיך . . יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!!

השמועות על הנסים האדירים שקורים בימים אלו בארץ הקודש, הגיעו לבית חיינו. הם גרמו לרב קותי ראפ להכריז על ריקודים. התמימים לא היו זקוקים לתזמורת, הלבבות בערו מאליהם.

למעלה משמונה מאות טילים (נכון לכתיבת השורות..) נחתו בארץ הקודש - ואיש לא נהרג!!!

מול העיניים עומדות וזועקות דבריו הק' של מלך המשיח, הרבי שליט"א: "צריכים רק לפתוח את העינים ולהביט אל המאורעות האחרונים . . רואים בגלוי ממש שהתרחשו ומתרחשים נסים ונפלאות לטובת בני ישראל".

מוסיף הרבי שליט"א ואומר: "ויה"ר שלא יצטרכו לדבר ולספר אחד לשני אודות הנסים, כיון שכאו"א יראה ורואה זאת בגלוי, מראה באצבעו ואומר זה, ומכיר ומודה לה' על הנסים,

עד שהוא לא מתבייש לצאת בריקוד בגלל הנסים הגלויים!"...

אחים אהובים בארץ ישראל,

כשם שדבריו הנבואיים של הרבי שליט"א, ש"ארץ ישראל הוא המקום הבטוח ביותר בעולם" - מתקיימים מול עיננו שוב, בנוסף להתקיימותם בשנות הנפלאות - כך, והרבה יותר מכך, מתחזקת בלב כל אחד האמונה והביטחון ב"נבואה העיקרית - הנבואה ש"לאלתר לגאולה" ותיכף ומיד ממש "הנה זה (משיח) בא""!!...

בקרוב, קרוב ממש, אפשר כבר למשש זאת, אבינו האהוב - הרבי מלך המשיח שליט"א מתגלה, אז נתאחד כולנו בארץ ישראל השלימה, שונאינו יעבדונו, וכיתתו טיליהם למזמרות, ואת 'כיפת הברזל' תחליף חיש כיפה ענקית עם ההכרזה הנצחית:

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

רבי, תודה!

מענדי, 770 'בית משיח

 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


מדהים: האנטישמי שגילה את יהדותו ● וי...
צפיות: 7619



הרב כלב מנגן "כי הנה כחומר" ● וידאו   
צפיות: 965



הרבי מסביר כיצד צריך לדבר באמריקה ● ...
צפיות: 2267



"אתה כהן ויכול לברך ברכת כהנים" ● וי...
צפיות: 767



דיווחים חיים מבומבי ● ווידאו           
צפיות: 2146



על העקב ועל עקבתא דמשיחא ● שיעור ויד...
צפיות: 483



הרב מישולבין בפארבריינגען ה' טבת המרכזי • ...
צפיות: 392



מדרשת אור ששנה מסכמות שנה ● וידאו     
צפיות: 948



הוריו של השליח נחתו בארץ ● וידאו כוא...
צפיות: 1002



הכירו: מקהלת הילדים 'פרחי קליפורניה'         
צפיות: 3384





.