תל אביב: מנין על הים ● וידאו    צפיות: 2999

הצג וידאו זה באתרך

מתברר שכסף זה לא הכול בחיים: גם אנשי העסקים והממון הבכירים בארץ צריכים לפעמים עשירי למניין. מתפללי שכונת היוקרה "סי אנד סאן" הפיקו בימים אלה קליפ מושקע של מניין הבוקר שלהם (6:45, למי שמתעניין) ומפיצים אותו ביו-טיוב במטרה להגדיל את קהל המתפללים במקום ● מנחם גרליצקי, רב בית הכנסת סי אנד סאן, סיפר ל-ynet: "מספר כי במקום מתפללים בנוסח אחיד-ישראלי המתאים גם לאשכנזים וגם לספרדים, כשרוב המתפללים במקום לא מוגדרים כדתיים"● לצפיה בוידאו 

מתברר שכסף זה לא הכול בחיים: גם אנשי העסקים והממון הבכירים בארץ צריכים לפעמים עשירי למניין. מתפללי שכונת היוקרה "סי אנד סאן" הפיקו בימים אלה קליפ מושקע של מניין הבוקר שלהם (6:45, למי שמתעניין) ומפיצים אותו ביו-טיוב במטרה להגדיל את קהל המתפללים במקום.

מתברר כי בפרויקט היוקרתי על חוף הצוק בצפון תל אביב יש בית כנסת המשמש את תושבי המתחם, דתיים, מסורתיים ושאינם כאלו, ובו הם מתפללים שחרית מדי בוקר וגם לומדים שיעור בדף היומי בגמרא. אבל לא תמיד יש שם עשרה מתפללים, ולכן הם הפיקו סרטון בו הם מזמינים את הציבור לתגבר את המניין שלהם. 

מנחם גרליצקי, רב בית הכנסת סי אנד סאן, סיפר ל-ynet: "מספר כי במקום מתפללים בנוסח אחיד-ישראלי המתאים גם לאשכנזים וגם לספרדים, כשרוב המתפללים במקום לא מוגדרים כדתיים". לדברי גרליצקי, "המטרה היא להביא את קיומו של המניין לידיעת התושבים באזור, כדי להוסיף מתפללים. כיום יש לנו בדרך כלל 15 איש מדי יום, ובשבתות יש ‎30-40‏ אנשים. ומי במשתתפים? מתפללים משכונת אזורי-חן ומכל אזור הצפון". 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


משפחות שכולות לרה"מ: "אתה משחרר את רוצחי י...
צפיות: 2222



נתניהו מספר על שמחת תורה אצל הרבי ● ...
צפיות: 4539



צפו: הפטנט המהפכני לגלילת ספרי תורה (פ)     
צפיות: 2138



הרגעים המרגשים: אלי הכט חוזר לצפת • וידאו ...
צפיות: 1752



"הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל" ● ...
צפיות: 3828



הילדה אמרה: אמא הלכה לשמים להביא את המשיח   
צפיות: 5560



משיח וניגון חב"ד אצל הרב אלישיב             
צפיות: 2288



התוועדות ר' מענדל פוטרפס                     
צפיות: 1818



חייו ופעלו של ר' גרשון בער יעקבסאהן         
צפיות: 597



הרגעים האחרונים וניסיונות ההצלה ● מצ...
צפיות: 4572





.