תל אביב: מנין על הים ● וידאו    צפיות: 2999

הצג וידאו זה באתרך

מתברר שכסף זה לא הכול בחיים: גם אנשי העסקים והממון הבכירים בארץ צריכים לפעמים עשירי למניין. מתפללי שכונת היוקרה "סי אנד סאן" הפיקו בימים אלה קליפ מושקע של מניין הבוקר שלהם (6:45, למי שמתעניין) ומפיצים אותו ביו-טיוב במטרה להגדיל את קהל המתפללים במקום ● מנחם גרליצקי, רב בית הכנסת סי אנד סאן, סיפר ל-ynet: "מספר כי במקום מתפללים בנוסח אחיד-ישראלי המתאים גם לאשכנזים וגם לספרדים, כשרוב המתפללים במקום לא מוגדרים כדתיים"● לצפיה בוידאו 

מתברר שכסף זה לא הכול בחיים: גם אנשי העסקים והממון הבכירים בארץ צריכים לפעמים עשירי למניין. מתפללי שכונת היוקרה "סי אנד סאן" הפיקו בימים אלה קליפ מושקע של מניין הבוקר שלהם (6:45, למי שמתעניין) ומפיצים אותו ביו-טיוב במטרה להגדיל את קהל המתפללים במקום.

מתברר כי בפרויקט היוקרתי על חוף הצוק בצפון תל אביב יש בית כנסת המשמש את תושבי המתחם, דתיים, מסורתיים ושאינם כאלו, ובו הם מתפללים שחרית מדי בוקר וגם לומדים שיעור בדף היומי בגמרא. אבל לא תמיד יש שם עשרה מתפללים, ולכן הם הפיקו סרטון בו הם מזמינים את הציבור לתגבר את המניין שלהם. 

מנחם גרליצקי, רב בית הכנסת סי אנד סאן, סיפר ל-ynet: "מספר כי במקום מתפללים בנוסח אחיד-ישראלי המתאים גם לאשכנזים וגם לספרדים, כשרוב המתפללים במקום לא מוגדרים כדתיים". לדברי גרליצקי, "המטרה היא להביא את קיומו של המניין לידיעת התושבים באזור, כדי להוסיף מתפללים. כיום יש לנו בדרך כלל 15 איש מדי יום, ובשבתות יש ‎30-40‏ אנשים. ומי במשתתפים? מתפללים משכונת אזורי-חן ומכל אזור הצפון". 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


וידאו מרגש: החיילים שיצאו מעזה רוקדים ומאמ...
צפיות: 2514



השייח מסביר למה הוא תומך בישראל ● וי...
צפיות: 3013



עשור לפיגועים: כך זה התרחש שלב אחר שלב       
צפיות: 5797



פסגה: המופתי הראשי אצל הרב לאזאר ● ו...
צפיות: 1076



המתאגרף היהודי                               
צפיות: 2796



גבעות עולם: מתכננים 40 בארות נפט בשנים הקר...
צפיות: 1774



"אני גאה להציג את הרבי מליובאוויטש" ●...
צפיות: 2723



מה חידשה חסידות חב"ד? ● חלק ג         
צפיות: 782



"יחי" כפי שמעולם לא שמעתם                   
צפיות: 5980



סאטמער מנגנים ליובאוויטש                     
צפיות: 1854





.