התאחדות החסידים - סיפורו של ארגון ● וידאו    צפיות: 635

הצג וידאו זה באתרך

 

לקראת יום ההתקשרות אנו שמחים להעלות תיעוד וידאו המספר את סיפורו של ארגון 'התאחדות החסידים' שחרט על דגלו את העמידה על משמר ההתעוררות לחיזוק וליבוי אש האהבה וההתקשרות לרבי מלך המשיח. 

זהו גם הזמן המתאים לקיים את רצונו הק' של הרבי בקשר עם יו"ד שבט "ירים כל אחד תרומה להענינים השייכים לנשיאנו, הוא כ"ק מו"ח אדמו"ר הכ"מ, בעד עצמו ובעד כל אחד מבני ביתו שיחיו" ולהצטרף לאחד ממסלולי התרומה לפעולות הארגון.  
בהנהגות ליום ההילולא יו"ד שבט כותב הרבי: "בבוקר קודם התפלה ירים כל אחד תרומה להענינים השייכים לנשיאנו, הוא כ"ק מו"ח אדמו"ר הכ"מ, בעד עצמו ובעד כל אחד מבני ביתו שיחיו, וכן קודם תפלת מנחה". 
 
בערב יו"ד שבט - עצור לרגע וחשוב על ארגון התאחדות החסידים הפועל כל השנה ב"ענינים השייכים לנשיאנו" – פירסום והפצת המכתב כללי ונבואת הגאולה בעיתונות, תעמולה והתעוררות לנסיעה לרבי, החדרת חיות וחסידשקייט בקיום וחיזוק הוראות הרבי, חגיגות ימי הרבי ה' טבת-כ"ח סיון, שטורעם ב'מבצעים' לקבלת פני משיח, ועמידה על משמר ההתעוררות להתקשרות אמיתית לרבי מלך המשיח.
 
זה הזמן לקיים את רצונו הק' והצטרף לאחד ממסלולי התרומה לפעולות הארגון! שמות התורמים יוזכרו לברכה ליד חדרו הק' של הרבי מלך המשיח ביום ראשון י"א שבט.
 
לתרומה חייג: 0548497708 שלוחה 2, או באמצעות דף התרומה המאובטח. להעברה בנקאית: בנק פאג"י סניף 188 חשבון ‎409-441236‏ ע"ש התאחדות החסידים
 





מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


המושל הבטיח: הקופה תונח על שולחני ● ...
צפיות: 366



הרבי בשיחה לרגל החגיגה של תורת אמת ●...
צפיות: 531



ישיבת חסידי חב"ד - צפת                       
צפיות: 2101



חב"ד גילה: שומרים על החומות ● וידאו   
צפיות: 1390



בוגר תורת אמת, מזהה את עצמך?                 
צפיות: 1190



400 לפטירת המהר"ל: היהדות חיה בפראג ●...
צפיות: 1366



ישיבת חב"ד - רמת אביב                       
צפיות: 1463



כולל חב"ד מציג: שיקום באמצעות גינון ●...
צפיות: 1393



קעמפ 'פרי מתיבתא'                           
צפיות: 3213



מערב בנימין                                 
צפיות: 522





.