ניגון "יחי" ברכבת התחתית ● וידאו    צפיות: 2065

הצג וידאו זה באתרך

בתחנת הרכבת הסואנת של רחוב ה- 34 במנטהן, הידועה בשם "פן סטיישן", עומד נגן אפרו-אמריקני ומנגן במקצועיות רבה ניגוני חב"ד לצד שירים יהודיים אחרים. גולש חב"ד אינפו שיגר למערכת סרטון קצר בו הוא נראה מנגן "יחי אדוננו" ● לצפיה בוידאו
 


 





מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


הכנר הצעיר קידש שם שמים בקרמלין ● וי...
צפיות: 5999



ניגון חב"די באירוע לע"נ הרב אלישיב ●...
צפיות: 1678



בהופעת 'האסק' מחרוזת ניגוני חב"ד ● ו...
צפיות: 5172



קעמפ חיילי המלך השיק דיסק חדש ● הפרו...
צפיות: 2844



השמחה הגדולה בכפר חב"ד ● וידאו         
צפיות: 831



שיר לגאולה: היום המאושר ● וידאו       
צפיות: 2206



ד' בבות עם המנצח ישראל לאם ● וידאו     
צפיות: 2002



נחשף הקליפ: אחדות למען רובשקין ● ויד...
צפיות: 17437



אהרן בן-חמו משיק סינגל: משיח ● להאזנ...
צפיות: 1822



לרגל ימי הספירה: ג'רופי עם ניגון בגירסא וו...
צפיות: 2812





.