התשובה להסתה: אלפים נבחנו בשו"ע אדה"ז    צפיות: 691

הצג וידאו זה באתרך

קרוב ל-‏3000 בני ישיבות המשתתפים במסלולי ההלכה ב"שערי הוראה" חזרו בימים אלו על תלמודם והתכוננו במרץ רב לקראת המבחן הגדול והמסכם שהתקיים במוצ"ש וביום ראשון n צוות מיוחד שוקד על הפקתו המושלמת של היום הגדול, ליל שישי כ'ד טבת בו ייערך אי"ה המעמד הגדול והמפואר לכבודה של תורה ולומדיה, בראשות רבנים וראש ישיבות ● אלף פרסים יקרי ערך יחולקו במעמד ● לדיווח ותמונות 

לכ-‏3000 בני הישיבות והאברכים לומדי "שערי הוראה" לא היה בימים אלו הרבה דקות פנויות. ובודאי לא להתעסק עם ההסתה החמורה נגד הציבור החרדי, הם עסוקים היו בללמוד ולחזור על הסימנים בשו"ע אדמו"ר הזקן ובמשנ"ב לפי המסלול אותו בחרו כל אחד כפי חפץ לבו, כאשר דגש מיוחד הושם ללימוד וידיעת הלכות ברכות הנהנין וסדר ברכות הנהנין  מאדמוה"ז. והלכות שבת.

ואכן אלפי בני ישיבות ניצפו אמש במוצש"ק מזדרזים אל מוקדי המבחנים. וצוות גדול ומיוחד של עשרות מפקחי מבחנים כבר שיתקיימו ברחבי הארץ, המוקד המרכזי היה בירושלים - בסמינר בית יעקב ברחוב מנחת יצחק 21, ובשאר ערי הארץ כדלהלן: בני ברק בביהכנ"ס ספינקא רח' דונולו. אלעד בישיבת צמח צדיק רח' רשב"י 5. חיפה במתיבתא להוראה רח' מקור ברוך 5. כפר חב"ד בהיכל הישיבה גדולה. מגדל העמק בבית הכנסת המרכזי. מודיעין עילית בישיבת דמשק אליעזר רח' ר' יהודה הנשיא 17. נתניה בהיכל ביהמ"ד הגדול בקרית צאנז. ערד בישיבת לב שמחה רח' בן יאיר 64. קרית גת בישיבת בית דוד רח' אליהו הנביא 5.

המעמד הגדול והמסיבה השנתית תתקיים אי"ה בליל שישי כ"ד טבת יומא דהילולא של התניא קדישא שעל דברי תורתו נתייגעו ונבחנו אלפי הבחורים, לכבודה של תורה בראשות גדולי התורה והחסידות שליט"א, שכבר הבטיחו לפאר את המעמד בהשתתפותם, וגם ישאו דברותיהם לכבוד לומדי התורה. במעמד תשולב חלוקת אלף פרסים  יקרי ערך לבחורים שהצליחו במבחן.

יצוין שכבכל שנה, לבקשת ראשי הישיבות, מתקיים המבחן במוצאי שבת, והמסיבה בליל שישי וזאת כדי לצמצם למינימום את ההפרעה לסדרי הישיבה ולחסוך מזמנם היקר של תלמידי הישיבות.

סדרנים מיוחדים ישמרו על הסדר במקום, ויפקחו על שערי האולמות כדי לקבל בכבוד את פני המשתתפים הן במבחן המסכם והן במעמד הגדול, זאת לאחר שאחרי בירורים נרחבים נבחר האולם הענק אולמי נוף ירושלים בבית וגן לארח את המעמד הגדול, כאשר אולמות אחרים, גדולים יותר, נפסלו בהחלטת חברי הנהלת "שערי הוראה" וזאת כדי לא לטלטל את בני התורה ותלמידי הישיבות למחוזות שאינם הולמים בני תורה וחסידות. אילוץ זה חייב את ההנהלה להציב סדרנים מיוחדים שיאפשרו להיכנס לאולם רק את המוזמנים הנכבדים כדי למנוע דוחק מיותר.

בוועדה המכינה של "שערי הוראה" שוקדים במלוא העוצמה ומקדישים כוחות רבים להביא להצלחתו המלאה של המעמד השנתי המפואר לכבודם של אלפי לומדי ההלכה, ומקווים שהמעמד ישמש כמנוף לחיזוק שיעודד וידרבן את אלפי הלומדים להוסיף בלימוד ההלכה לדעת את דבר המעשה אשר יעשון, דבר ה' זו הלכה. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


במעמד הקבורה: הקראת הסיפור על החסיד שנטמן ...
צפיות: 1280



ניגון חסידי בטיסה בין שמיים וארץ ● ו...
צפיות: 1282



למעלה מהומות - למטה סיירו השלוחים ● ...
צפיות: 1930



כששני בחורים "עושים שמח" בחתונה ● וי...
צפיות: 9834



מתנחל חדש בביתר עילית ● וידאו         
צפיות: 2734



שידוך על גלגליות ● וידאו               
צפיות: 5435



המטרה האמיתית ביצירות של ג'ובס ● על ...
צפיות: 2052



שטפונות בהודו: הישראלים בבית חב"ד ● ...
צפיות: 3345



רב האסירים ואלוף הקראטה בדרך להוליווד       
צפיות: 5356



בפעם הראשונה: הרב ברוין מדבר על הכל         
צפיות: 2565





.