הרב וולפא הקים את "הרשות היהודית" בארץ ישראל    צפיות: 943

הצג וידאו זה באתרך

הכרזת מלחמה או קוריוז חולף? ועידת היסוד של "הרשות היהודית בארץ ישראל" בישוב נופים בשומרון התקיימה ביום חמישי ט′ באלול בהשתתפות מאות נציגים מכל יישובי יהודה שומרון ובנימין ● בשיאה של הקמת הרשות היהודית הוענק פרס להורי החייל עידן הרשליקוביץ שסרב לפנות את רמת מגרון ונשפט ל-‏20 ימי מחבוש. 

פתח את הכנס הרב שלום דב וולפא, יו"ר תנועת ארץ ישראל שלנו כשהוא סוקר את ההתנהלות

ממשלת ישראל נגד הציבור היהודי תוך ציון פעולת הבגידה בזמן מלחמה. דוגמה בולטת הביא מתוך מלחמה עופרת יצוקה בה בעיצומה של המלחמה סופקו לאויב ברצועה כל אמצעי הקיום לרבות אמצעי עזר כמו דלק למלחמה. הרב וולפא העניק פרס כספי ליצחק וקרן הרשליקוביץ הורי החייל עידן שסירב לפנות את רמת מיגרון ונשפט ל-‏20 ימי מחבוש. "הורים כאלו שחינכו ילד לאהבת הארץ ולערכי מוסר ראויים לפרס" הכריז הרב וולפא. 

פרופ′ הלל ויס הסביר  בנאומו   מדוע קמה הרשות היהודית- נימק  את סמכותה החוקית וחובת הקמתה, קרא למדינת ישראל ולכל אומות העולם לתמוך בעמדותיה המייצגות את ריבונות העם היהודי על מרחבי ארץ ישראל. וציין מדוע ישרור שלום בעולם רק לפי השקפתו של העם היהודי אותו מייצגת הרשות היהודית.

נואה חאשד , פיזיקאית גרעין מקאהיר, ערביה מוסלמית, נאמה על זכויות היהודיות על ארץ ישראל על פי מקורות האיסלם באנגלית תוך ציון המקורות ותוכנם בשפה הערבית. בחלקו השני של נאומה  הוקיעה חאשד את היומרה הפלשתינית השקרית למדינה ולעצמאות. 

סא"ל במיל. איציק שדמי ראש מטה בנימין הסביר את היתכנות הקיום היהודי ביהודה ושומרון גם אם ישראל תיסוג ואת חובת ההערכות המוקדמת. הוא ניתח באמצעות מצגת מקצועית שהקונספציה שלה עוצבה יחד עם ביני כפיר מיד לאחר גירוש קטיף לפני שש שנים התנאים לקיום היהודי. 

ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי  בנאום מרתק  שיבח את היוזמה ההיסטורית וההכרחית של הקמת הרשות היהודית  שיש בה אמירה כי  הציבור היהודי ביהודה ושומרון ובנימין אינו ניתן לעקירה ולשלילת זכויות תוך הפקרתו. הוא קרא להרחבת השורות של הרשות היהודית לכל  רחבי יהודה ושומרון וקריאה לכל תושביה להתאגד ולפעול במשותף כדי לבטא את העוצמה והנחישות של כלל הציבור.

ד"ר גדי אשל מראשי חומש תחילה הציג את הדו"ח הרשמי על התנהלות צה"ל למשימה לא מלחמתית בתקופת גירוש חבל עזה וצפון השומרון כשהסב עצמו לאויב המתנחלים והציבור היהודי.

הדו"ח הוא מחקר בין מאות עמודים שנעשה על ידי אנשי מקצוע ביוזמת רותי אייזקוביץ מראשי נאמני ארץ והרשות היהודית, פסיכולוגים וחוקרים מתחום מדעי החברה פרשו באמצעות חקירת הקצונה הגבוה והנמוכה ומסמכים רבים שהופצו בצה"ל ערב ההתנתקות וניתוח המטרות הרשמיות והיעדים שנוסחו לתוך הפקודות כיצד עוותה רוח צה"ל לבלי הכר והובילה לתבוסת מלחמת לבנון השנייה. כמו"כ דיבר עו"ד בעז שפירא על הריקבון בפיקוד הבכיר של צה"ל שרובם עם קונספציה אנטי יהודית מובהקת. 

מיכאל בן חורין שדיבר בסוף הוועידה החרה והחזיק אחריו והראה כיצד גם היום מגיעה הניוון הערכי והמוסרי השיטתי עד לרמת מפקדי המחלקות.. 

הרב ישראל אריאל ראש מכון המקדש ואב בת דין עם ומדינה הציג את גבולות ארץ ישראל שהן גבולות הרשות היהודית מנהר פרת ועד נחל מצרים תוך הפעלת מצגת מרתקת.

  

ד"ר ניצה כהנא מראשי מנהיגות יהודית הציגה את שיטתה בעניין הכוונה השלטונית לזרוע פאניקה בציבור תושבי יהודה ושומרון כאשר יוחלט לגרשם בזמן הקצר ביותר עם הקמת המדינה הידועה לשמצה

וכיצד ליצור מודעות אקטיבית לאפשרות הזאת על הציבור ביהודה ושומרון להתגונן נגדה.

הרב יצחק פלדמן מראשי חלמי"ש חרדים למען יהודה ושומרון טען שרוב הציבור החרדי תומך במאבק העיקש על ארץ ישראל ובהאחזות בה וזאת בניגוד לרשום המתקבל מההנהגה הידועה של הציבור החרדי. הוא קרא לליכוד השורות של כל תשובי יהודה השומרון ולפתיחת הרשות היהודית לציבור הרחב וציין שאם לא תהייה התארגנות מהירה היוזמה המרשימה שעלתה בוועידת היסוד עשויה לקרוס.

באולם נכח כל הערב הרב מרדכי לנד, מראשי הארגון ומפעיל ועורך אתר נאמני ארץ.

עורך דין הווארד גריף, משפטן בינלאומי שחיבר ספר יוקרתי בן שבע מאות עמודים העוסק בזכויות העם היהודי על ארץ ישראל על פי המשפט הבינלאומי והוקיע את החלטות המנהיגויות היהודית לדורותיהן בהשתמטותן הזדונית מציון הזכויות המשפטיות של העם היהודי כאשר התעלמו מהזכויות המשפטיות הבסיסיות שהקנו החלטות ועידת סן רמו-‏1922 והכלים המשפטים שעמדו לממשלות ישראל ליישם בקלות את ההחלטות  לפיהן הריבונות של הם היהודי היא על כל מרחבי ארץ ישראל הכוללים את שני עברי הירדן. 

עו"ד אביעד ויסולי שאל מכוח איזה חוק התבצע ההרס השבוע של שלושה בתים במיגרון. הראה שהצבא לא פעל לפי שמץ של חוק או חוקיות וכי התפיסה שהצבא הוא ריבון בשטח סותרת את פסיקת בית המשפט העליון. היחס של השלטונות ליהודים הוא כאילו שהם אבק אדם נעדרי כל זכויות.

במהלך הערב ובמרכזו הוצגה ברכתו והזדהותו העמוקה של גיוליו מיאוטי, העיתונאי הבינלאומי, איטלקי קאתולי עם האזרחים היהודים ביהודה ושומרון תוך הפגנת בקיאות מדהימה בפרטי הפרטים של ההתיישבות ומאבקה. גיוליו מיאוי עמד בפירוט רב על הזכויות היהודיות הבלעדיות ביהודה ושומרון. העיתונאי מיאוטי חיבר את הספר שואה חדשה המתאר את זוועות האינתיפאדות בישראל בשנות האלפיים.

לקראת הוועידה נתקבלו אגרות מראשי מפלגות ימין ומפלגות מרכז באירופה ובראשם פיליפ דה וינטר הפלמי יחד עם חברי פרלמנט בלגיים ומר פטריק ברינקמן נשיא איגוד הערים בגרמניה. סמוך לוועידה נתקבלה איגרת ברכה לוועידה מחבר הפרלמנט השוודי קנט אקרטמהפלגה הדמוקרטית בשוודיה המסביר מדוע הוא תומך בזכויות של ישראל על יהודה ושומרון והשולל את הזכויות המדומות של הערבים שגם אותן איבדו עקב תוקפנותם  






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


צפו: חשיפת מנהרת טרור ונשק במסגד בדרום הרצ...
צפיות: 1394



שבוע לאחר ההרס - הבניה במצפה יצהר בעיצומה   
צפיות: 1517



לזילבר יש פתרון לסכסוך הערבי-ישראלי ●...
צפיות: 2292



בישראל לא תשמעו הרצאה כזאת ● וידאו     
צפיות: 1723



המבקר במוזיאון: מגורש מעזה לפני 90 שנה     
צפיות: 1115



צפו בתיעוד: חיסול מחבלים מחופשים לחיילי צה...
צפיות: 4114



דובר צה"ל מציג: שקרי החמאס ● וידאו     
צפיות: 2090



מנותקים מהמציאות: פנטזיות השלום של הח"כים   
צפיות: 1959



מה שרון הרויח? המדינה הפסידה! ● וידא...
צפיות: 1537



בול גוש קטיף הושק בלשכת ריבלין               
צפיות: 529





.