קרית מלאכי מתכוננת לקאסם ● וידאו    צפיות: 1757

הצג וידאו זה באתרך

הקאסמים מתקרבים לקרית מלאכי. חשיפת חב"ד אינפו על כך שבקרית מלאכי הוצבה מערכת התראה "צבע אדום" מפני טילים מרצועת עזה, הגיעה לכלי התקשורת וצוות של ערוץ 7 הגיע היום לקרית מלאכי וראיין את תושבי העיר ביניהם הרב יוסף הרטמן ושי גפן מנכ"ל המטה להצלת העם והארץ שקישרו בין הקאסמים לגירוש מגוש קטיף ופינוי בית השלום בחברון. בכתבה נראו העלונים שחילק פיקוד העורף, הקורא לתושבים להתכונן לטילים, ונראה הלך הרוחות בעיר, החושש מהפיכת המקום לשדרות נוספת ● לצפיה בוידאו 

גלי צה"ל מדווח:

פיקוד העורף החל לחלק עלונים בנושא הערכות לירי רקטות קסאם גם ביישובים מרוחקים יחסית מרצועת עזה - אשר עד כה לא נפגעו מהירי, כגון קריית-גת, קריית-מלאכי ואשדוד: "בעקבות האפשרות כי הרקטות יגיעו גם לאיזור מגוריך, קיימת חשיבות רבה להכנתך והכנת משפחתך", נכתב בעלון

האם ישראל מעריכה כי בקרוב ישגורו מטחי רקטות גם לעבר קריית-גת, קריית-מלאכי ואשדוד? פיקוד העורף החל לחלק היום (א') עלוני מידע בנושא "הערכות לירי רקטות קסאם" לתושבי איזורים מרוחקים יחסית מרצועת עזה - אשר עד כה לא נפגעו מהירי.

"בשנים האחרונות יישובים בדרום הארץ מתמודדים עם ירי רקטות מרצועת עזה", נכתב בעלון, "בעקבות האפשרות כי הרקטות יגיעו גם לאיזור מגוריך, קיימת חשיבות רבה להכנתך והכנת משפחתך להתמודדות עם קשיים אלה".

חלוקת העלונים מתבצעת על רקע ההערכות שהשמיעו בעבר גורמי ביטחון, לפיהן בידי חמאס רקטות המסוגלות להגיע לטווח של למעלה מ-‏20 קילומטרים לתוך שטחי ישראל.


חדשות מחלקה ראשונה מדווחים:

בצה"ל מעריכים כי בידי ארגוני המחבלים ברצועת עזה רקטות וטילים המסוגלים לפגוע בערים אשדוד, קריית מלאכי ורהט. עד היום הייתה העיר אשקלון הזירה הצפונית ביותר של פגיעת הטילים הפלשתינים.

בסוף השבוע האחרון קיבלו תושבי קריית מלאכי עלונים של פיקוד העורף המדריכים כיצד יש להתגונן מפני ירי רקטות. בעלונים, תחת הכותרת "היערכות המשפחה שלי לירי רקטות", נקראים התושבים להכין את משפחותיהם להתמודדות עם איום הירי.

"ירי הרקטות מעמיד אותך ואת בני משפחתך בפני קשיים שאינכם מכירים מחיי היום-יום. הירי עלול להתרחש בכל שעות היממה ולעיתים אף יכול להיווצר מצב בו ילדיך יידרשו להתמודד עם האיום כשהם אינם איתך", נכתב בעלונים.

במרכז המידע של פיקוד העורף אישרו כי העלונים חולקו בקריית מלאכי ואמרו ל-News1 שבתדרוכים עדכניים שנערכו בצה"ל נמסר כי הערים אשדוד בצפון, רהט במזרח וקרית מלאכי בצפון-מזרח נמצאות בטווח הירי. בתשובה לשאלה האם מדובר באיום קונקרטי ומיידי אמרו: "פיקוד העורף לא מחלק עלונים סתם כך".

 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


בוידאו היומי: לבנות אך לא להתגרות באומות     
צפיות: 1422



תיעוד: השמדת משגרים שהוטמנו בחצר בית ספר     
צפיות: 1435



מנותקים מהמציאות: פנטזיות השלום של הח"כים   
צפיות: 1959



דקה וחצי של פחד נורא ● האזעקה בנחל'ה   
צפיות: 2763



כבוד: הקצין מבהיר על מי תפקידו לשמור χ...
צפיות: 5424



התבצרות התמימים; הגירוש הכי ארוך ● ו...
צפיות: 3777



הרבי זועק: מפסיקים באמצע הניתוח!             
צפיות: 638



המוזיאון באנגלית ● וידאו               
צפיות: 1019



הד תקשורתי למענקי המטה ● וידאו         
צפיות: 902



15 שניות של צבע אדום ● וידאו           
צפיות: 4604





.