הנאום המלא של הרב סימפסון בכינוס ● וידאו    צפיות: 1390

הצג וידאו זה באתרך

ברוך ה' הכינוס היום מוצלח, ולא ראיתי אף פעם כל הרבה שלוחים כן ירבו יושבים כאן בכינוס, וזה מראה את הכח שיש לנו - לכינוס שלנו. ולמרות שיש מי שחשבו שבטח לא יהיה כך, אני חשבתי אחרת, ובלי עין הרע הגיע הזמן שצריך לעשות אולם כפול מהגודל שיש כאן. למרות שחשבו שיהיה קשה, אבל ב"ה הגיעו כל כך הרבה אנשים וזה מראה את הכח שיש לנו בתור שלוחים ● אני מקווה שבעז"ה משיח יבוא בקרוב ממש, ואז הכינוס יהיה בעז"ה בארץ הקודש, אבל אם ח"ו תתעכב הגאולה עוד, אז נקווה שהכינוס הבא יהיה כינוס אחד שכולם יהיו ביחד ויוכלו לשבת ביחד. ושהכינוס יהיה כינוס של כל השלוחים מארבע כנפות הארץ ● לצפיה ולתמליל הדברים 

ראשית אני רוצה לומר שאני צריך לקצר כיון שאני צריך ללכת לשבע ברכות במשפחתי, ולכן בקיצור:

שבוע טוב וחודש טוב, וחודש שמח - חודש כסלו, חודש שקשור עם ניסים ט' כסלו, י"ט כסלו וחנוכה, והחודש בודאי יביא הרבה אור לעולם בכלל ולחסידים בפרט, ובפרטי פרטים לאלו שעוסקים בשליחות וממלאים את הבקשה של הרבי נשיא דורנו, ואנו יודעים ובטוחים שלרבי יש שמחה עצומה ונחת רוח כשהוא מסתכל ורואה מה קורה, איך כל יום מאות שלוחים מקרבים יהודים ליהדות. זהו דבר שבודאי מקרב אותנו לזמן שהרבי יתגלה והעולם כולו יראה את מלך המשיח מוציא אותנו מהגלות לגאולה השלימה לארצנו הקדושה.

אמרתי לאלו שמארגנים את הכינוס שבאם הייתי משתתף באסיפה הראשונה הייתי אומר את הדברים, אך אני כאן היום אז אומר את הדברים.

אני מדבר בתור מנהל של המרכז לעניני חינוך, הרי קשה מאוד לעשות החלטה כזאת קשה כפי שקשור עם הכינוס, וכפי שקשור עם מאות שלוחים המגיעים מכל העולם.

במשך כל השנים שיש אצלנו כינוס חשבתי כמובן מה הרבי רוצה, ואני בטוח שזה הרצון של הרבי שיהיה כינוס. המצב כעת הוא שיש שני כינוסים, כינוס כאן וכינוס שם. כעת אנו מתקרבים לזמן של משיח, לזמן שכולם נצא מהגלות, כל אחד יצטרך לתת דין וחשבון על מה שעשה בכל השנים בתור שליח של הרבי. וכעת הזמן שצריך לחשוב על אחדות.

במילים אחרות: כל הזמן חשבתי, שצריך לעשות כינוס שכולם יישבו יחד, לא נוגע מאיפה מגיעים ומה עשו עד היום. רק תחשוב על זה שיהיה כינוס שאלפי שלוחים יהיו ביחד.

כעת הגיע הזמן לחשוב על שלום בין שלוחים. שלוחים יוכלו לשבת ביחד עם חבריהם, ולשבת עם עוד שלוחים שמוסרים את נפשם, ולא סתם מסירת נפש, אלא מסירת נפש בפועל.

תחשבו איזה נחת רוח נביא לרבי כאשר יראה שכל השלוחים נמצאים באחדות, ולא עושים כינוס כאן וכינוס שם, אלא כינוס אחד שכולם ביחד. בלי שום מחיצות ומחלוקת. רק אחדות אמיתית כפי שצריך להיות בין שלוחים.
זהו יהיה דבר נפלא בשביל השלוחים ובשביל העולם שיראה שיש אחדות אצלנו - כולם ביחד.

יכול להיות שאני חושב מה שאחרים לא מסכימים, אבל אני חושב שהגיע הזמן לחטוף את הרגעים האחרונים של הגלות, לפני שיוצאים מהגלות. ואז נצטרך לתת דין על מה שעשינו בזמן הגלות.

רבותי, הכל בהשגחה פרטית, חשבתי על זה בימים האחרונים. הכל מופיע בתניא. ובפרק האחרון פרק ל"א שלמדנו כולם בימים האחרונים כותב אדה"ז ומבאר את האחדות שצריך להיות בין יהודים, שכאשר יהיה אחדות בין יהודים תגיע השפעה בלי מניעות ועיכובים.

ברוך ה' הכינוס היום מוצלח, ולא ראיתי אף פעם כל הרבה שלוחים כן ירבו יושבים כאן בכינוס, וזה מראה את הכח שיש לנו - לכינוס שלנו. ולמרות שיש מי שחשבו שבטח לא יהיה כך, אני חשבתי אחרת, ובלי עין הרע הגיע הזמן שצריך לעשות אולם כפול מהגודל שיש כאן. למרות שחשבו שיהיה קשה, אבל ב"ה הגיעו כל כך הרבה אנשים וזה מראה את הכח שיש לנו בתור שלוחים.

אני מקווה שבעז"ה משיח יבוא בקרוב ממש, ואז הכינוס יהיה בעז"ה בארץ הקודש, אבל אם ח"ו תתעכב הגאולה עוד, אז נקווה שהכינוס הבא יהיה כינוס אחד שכולם יהיו ביחד ויוכלו לשבת ביחד. ושהכינוס יהיה כינוס של כל השלוחים מארבע כנפות הארץ.

שהרי לנו יש כל כך הרבה כח, וגם להם יש הרבה כח, אז ביחד יהיה שני הכינוסים ביחד, כמה נפלא זה יכול להיות אם נהיה כולם ביחד בכזה כינוס.

אני יודע שלא כולם מסכימים איתי, למרות שזה דבר פשוט, אבל יש שיטות שונות, אבל זה מה שאני חושב, ולא חייבים לקבל את זה.

העיקר שה' יעזור שכל השלוחים שבאו לכאן להיות ביחד ולקבל חיזוק בעבודת השליחות, ויוכלו לחזור עם בריאות וכח.

שה' יעזור שכל השלוחים יהיו ביחד, והרי ה' שומר עמו ישראל לעד, אז בודאי שהשלוחים מקבלים את השמירה מה', והשלוחים יחזרו לביתם עם כוחות להמשך העבודה ולעשות נחת רוח רוח לרבי מלך המשיח, ובודאי שהוא מתפלל על כל השלוחים ועל כלל ישראל, שיוציא אותנו מהגלות, וכולנו נלך לארץ הקדושה על ענני הכבוד כפי שהיה במצרים.

ה' יעזור שנצליח עוד יותר ונשמע בשורות טובות, ובעז"ה בי"ט כסלו שאדה"ז יצא מהכלא ואח"כ חנוכה, שנפעל את כל הדברים הטובים ונביא נחר לרבי. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


בני הישיבות גילו בקיאות בשו"ע אדה"ז ●...
צפיות: 979



הרב יעקבסאהן מלמד על "הספירות" ● ויד...
צפיות: 493



הרב אשכנזי חושף: רגע אישי עם הרבי           
צפיות: 2306



מי לה' אלי - קליפ                           
צפיות: 900



"עם השכל אפשר להגיע לנצרות רח"ל" ● ו...
צפיות: 1565



וידאו מלא מהפאראד המרכזי ● חלק שלישי   
צפיות: 1046



הגשר שבנה הרבי הרש"ב ● התוועדות בויד...
צפיות: 753



נולד בן זכר למזל טוב? השיעור הזה עבורך ...
צפיות: 526



ההכנות לפסח - שיעור מרתק ● וידאו       
צפיות: 2674



"מי שמתנכל לפעילות, פשוט לא יודע מה זה חב"...
צפיות: 1097





.