הנבואה מתגשמת - המשקיעים חוגגים ● וידאו    צפיות: 1696

הצג וידאו זה באתרך

חיפושי הנפט של חברת גבעות עולם הנעשים על ידי חסיד חב"ד ר' טוביה לוסקין בברכת הרבי מלך המשיח, משחררים הודעות מעודדות על מציאת נפט. אתר גלובס מדווח: שותפות חיפושי הנפט והגז גבעות שיחררה הבוקר (ה') עדכון ראשוני על ההתפתחויות בקידוח מגד 5. החברה מעדכנת כי במהלך המבחן של מקטע מס' 1 (העמוק ביותר) זרמו באופן טבעי (ללא שימוש באמצעי המרצה) 33 חביות של נוזלים מתוך הקידוח במשך 8 שעות לדיווח מלא ולסרטון 

שותפות חיפושי הנפט והגז גבעות שיחררה הבוקר (ה') עדכון ראשוני על ההתפתחויות בקידוח מגד 5. החברה מעדכנת כי במהלך המבחן של מקטע מס' 1 (העמוק ביותר) זרמו באופן טבעי (ללא שימוש באמצעי המרצה) 33 חביות של נוזלים מתוך הקידוח במשך 8 שעות.

השותפות ממשיכה במבחן מקטע מס' 1 ותדווח בסופו את מספר חביות הנפט שזרמו במהלך המבחנים, הרכבם (היחס נפט/מים) ופרק הזמן בו נמשכה הזרימה.

עוד נאמר בהודעה של גבעות כי "אין בכוונת השותפות לפרסם דיווחים מיידיים בדומה לדו"ח זה בשאר המקטעים שייבחנו".

"השותפות מבקשת לחזור ולהדגיש כאמור כי נתונים מסוג זה אינם משקפים את קצב ההפקה מהבאר ואת כלכליותה ואלה ייקבעו כאמור רק לאחר סיום המבחנים על ידי מומחים שיעבדו וינתחו את המידע שיתקבל מכל המבחנים ויפורסמו בדיווח מיידי בנפרד".

צוות "גלובס TV" שהגיע למקום צילם משקיעים על גדרות המתקן, ומחזיקים שלטים המעודדים את טוביה לוסקין, השותף הכללי.

גבעות הודיעה אתמול (ד') בדיווח לבורסה, כי "בשעות הבוקר המוקדמות" החל מבחן ההפקה במקטע מס' 1 (העמוק ביותר). המשקיעים צמאים לכל פיסת מידע ובגבעות מודעים לכך. לראיה, שלשום הועלה לאתר שיתוף קבצי הווידיאו YouTube סרטון עדכני מ"מגד 5", בו נרשמו כבר כמעט 2,000 צפיות.

בשבוע שעבר הוציאה גבעות דיווח מפורט לקראת מבחני ההפקה, הכולל את לוח הזמנים. המבחנים ייערכו ב-‏8 מקטעים ויארכו ‎60-80‏ יום. גבעות התחייבה להוציא דיווח מפורט על מספר חביות הנפט שזרמו בכל מקטע ופרק הזמן בו נמשכה הזרימה, אך הדגישה כי אין להסיק כל מסקנות מנתונים אלה ומפצירה במשקיעים להמתין לסוף המבחנים. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


אבי אחד החטופים בקריאה נרגשת לחסידי חב"ד     
צפיות: 1388



תיעוד נדיר: ירי רקטות, מטרים ממלון בלב עזה   
צפיות: 1446



גירוש גוש קטיף                               
צפיות: 15995



משבר הדיור - הזווית החב"דית ● וידאו   
צפיות: 2330



למה נהג מונית מבת-ים שר לחב"ד מבנגקוק • צפ...
צפיות: 2446



חב"ד ספישל #2                               
צפיות: 2668



ר' מענדל מזמר: חברים תהנו ● וידאו     
צפיות: 1724



'כיצד שוחטין' במוסקבה                       
צפיות: 1070



שוב: הרב אמנון יצחק מזלזל בחב"ד ● וי...
צפיות: 9345



הראשון לציון נפרד מחכם משה ע"ה ● ויד...
צפיות: 109





.