ערוץ 10: ההודים לא רוצים בית חב"ד בבומביי    צפיות: 2090

הצג וידאו זה באתרך

שנה וחצי לאחר פיגועי הטרור בבומביי, בית חב"ד בעיר שבו נרצחו בני משפחת הולצברג נותר נעול כמו לאחר המתקפה הקטלנית. בתוך הבית ניכרים שרידי האסון כעדות לזוועה שהתרחשה במקום ● למרבה הצער, כיום השלטונות בהודו לא מאפשרים לאנשי חב"ד להחליף את משפחת הולצברג ובכל חודש צריכים להוציא מחדש ויזת תיירים כדי ששליח חב"ד יגיע למקום לעזור לתיירים. בנוסף אוסרים השלטונות על הישראלים להיכנס לבית חב"ד שהיה פתוח לכל ללא תחקיר ביטחוני ● לסיפור המלא ולוידאו 

שנה וחצי לאחר פיגועי הטרור במומבאי, בית חב"ד בעיר שבו מצאו את מותם בני משפחת הולצברג נותר נעול כמו לאחר המתקפה הקטלנית. בתוך הבית ניכרים שרידי האסון כעדות לזוועה שהתרחשה במקום ב-‏26 בנובמבר 2008.

"אתה מסתכל למעלה, מסביב, ממול ואתה רואה כמויות של כדורים", אומרת קונסולית ישראל במומבאי, אורנה שגיב. החורים בקירות מספרים על כמות האש שנורתה בין המחבלים והחיילים בקרב שהתנהל סביב הבית בו שהתה משפחת הולצברג. שגיב עמדה אז עם כוחות המשטרה מחוץ לכתלי הבית וקיוותה שמישהו יישאר בחיים.

באירועים שכללו מתקפה משולבת במקומות שונים בעיר נהרגו 173 בני אדם, מתוכם שישה יהודים, ומאות נוספים נפצעו. בין האש, עיני העולם היו נשואות אז אל זוג ההורים גבריאל וריבקי הולצברג ובנם מוישי הקטן שנלקחו כבני ערובה בבית חב"ד.

"התמונה של מוישיק הקטן האימאג' של כולם"

אחרי 12 שעות של חילופי אש נהרגו כולם למעט מוישי הקטן שחולץ מהמקום על ידי המטפלת שלו. "התמונות של מוישי הקטן שיוצא מהבית בידיים של סנדרה הוא האימאג' שנשאר בדימיונם של האנשים כשהם מדברים על הפיגוע", אומרת הקונסולית. רק הכסא הקטן של מוישי נשאר כעדות אילמת לזוועה שארעה בבית חב"ד.

למרבה הצער, כיום השלטונות בהודו לא מאפשרים לאנשי חב"ד להחליף את משפחת הולצברג ובכל חודש צריכים להוציא מחדש ויזת תיירים כדי ששליח חב"ד יגיע למקום לעזור לתיירים. בנוסף אוסרים השלטונות על הישראלים להיכנס לבית חב"ד שהיה פתוח לכל ללא תחקיר ביטחוני. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


בכותל: תפילה נרגשת לשלום השלוחים ● ו...
צפיות: 433



ערוץ 2 על הכוכב האמיתי של הדינר ● וי...
צפיות: 2787



השלוחים החדשים יצאו לבומביי ● וידאו   
צפיות: 2491



התשובה היהודית לרצח ● וידאו           
צפיות: 752



ערוץ 10: ההודים לא רוצים בית חב"ד בבומביי   
צפיות: 2090



וידאו מבומביי: בית חב"ד ההרוס נפתח           
צפיות: 2472



האם בית חב"ד היה על הכוונת? ● וידאו   
צפיות: 1082



CNN: יש חיים אחרי הפיגוע ● וידאו       
צפיות: 2897



אנ"ש בלוס אנג'לס בתפילה למען השלוחים χ...
צפיות: 219



הודו: חג תחת איום ● וידאו             
צפיות: 1520





.