כששכחו לשיר "ווי וואנט משיח נאו" ● וידאו    צפיות: 2167

הצג וידאו זה באתרך

בי"א אלול תשמ"ח, התקיים בבית חיינו כינוס ילדים, במהלכו עמד הרבי כשליח ציבור בתפילת מנחה, ולאחר מכן האזין לאמירת הפסוקים של הילדים. כשסיימו להכריז "יחי אדוננו", שאל הרבי מדוע שכחו לשיר "ווי וואנט משיח נאו" ● קטע ממגזין הוידאו השבועי של מכון 'לראות את מלכנו' המתפרסם במוצ"ש (פר' כי-תצא) ● על-מנת לצפות בתכנית כולה יש לרכוש מנוי ל'לראות את מלכנו' באמצעות חב"ד-שופ ● לצפיה 

 





מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


פנינים מהתוועדות י' שבט עם הרבי ● וי...
צפיות: 2797



כי תבא תשס"ז                                 
צפיות: 379



הרבי הפטיר: החסיד נעלם... ● וידאו     
צפיות: 2586



ברכת החמה עם הרבי ● הפרומו לצפיה       
צפיות: 655



להביט בעין טובה ● וידאו               
צפיות: 992



כשהרבנות תאשר שעטנז... ● וידאו         
צפיות: 926



בניית דירות בארץ הקודש ● וידאו         
צפיות: 594



נצבים-וילך תשס"ז                             
צפיות: 321



מנהגי הרבי בחג הסוכות ● וידאו         
צפיות: 2360



להקים מוסד לא בשביל התואר "מנהל" ● ו...
צפיות: 1501





.