על הכוונת ברמת אביב: שולחן השבת לצעירים    צפיות: 1441

הצג וידאו זה באתרך

באתר ynet התפרסמה כתבה נוספת בסדרת הכתבות העוסקות בפעילות החב"דית בשכונת רמת אביב בתל אביב, ובנסיונות ההתנכלות של "וועד הפעולה" ששם לו למטרה לעשות ככל האפשר להפריע לבית חב"ד. תחת הכותרת "יין יחזיר את הנוער בתשובה" נכתב כי: "חב"דניקים מפתים את הנוער של רמת אביב ג' לחזור בתשובה באמצעות אלכוהול. כך טוענת קבוצת הורים חילונית מהשכונה, שהבחינה בתופעה המדאיגה בלילות שבת בשבועות האחרונים", וכאילו מדובר בסקופ מתפרסם סרטון "בו נראים אנשי חב"ד רוקדים באמצע מרכז שוסטר, שרים מזמורי שבת ויוצאים בריקודים סוערים. בסרטון ניתן לראות כי גם בני נוער חילונים משתתפים בחגיגה" ● לצפיה בסירטון 

הכתבה כלשונה מאתר ynet:

חב"דניקים מפתים את הנוער של רמת אביב ג' לחזור בתשובה באמצעות אלכוהול. כך טוענת קבוצת הורים חילונית מהשכונה, שהבחינה בתופעה המדאיגה בלילות שבת בשבועות האחרונים.

מדי שישי בערב פותחים אנשי חב"ד שולחן במרכז שוסטר שבשכונה. בתפריט: לימודי תורה, תפילות ולגימת יין. לא פעם נקלעים הנערים לדרשות החב"דניקים בנושאים מגוונים, החל מדיון על הגיוס לצבא, ועד למקומן של הנשים בחברה. בחלק מהמקרים הופכת השיחה בין החב"דניקים לנערים להרצאה. הוריהם רואים בכך "ניסיונות החזרה בתשובה".

בשישי האחרון התייצבה בסמוך לשולחן קבוצת תושבים חילונים מרמת אביב הירוקה, נווה אביבים ורמת אביב ג', במטרה להפגין נוכחות מול פעילות חב"ד.

בסרטון שתיעד את האירוע והגיע לידי mynet נראים אנשי חב"ד רוקדים באמצע מרכז שוסטר, שרים מזמורי שבת ויוצאים בריקודים סוערים. בסרטון ניתן לראות כי גם בני נוער חילונים משתתפים בחגיגה.

בוועד הפעולה נגד פעולות ההחזרה בתשובה של חב"ד מגנים את הגשת האלכוהול לקטינים. "בחודשים האחרונים התחלנו להתארגן כי שמנו לב שהשתלטות החרדים המשיחיים על השכונה תופסת תאוצה", הם אומרים, "אין לנו שום דבר נגד הדתיים, אולם בצד היחסים הטובים יש מי שפועל להחזיר נערים בתשובה. נגד הפעילות הזאת אנחנו מתקוממים".

לפני שבועות ספורים הגיעה המתיחות בין קהילת חב"ד בשכונות הצפוניות לבין התושבים החילונים לשיאה. היה זה עם פרסום ההצעות שהועלו בכנס החילונים ועסקו בדרכים להרחקת החב"דניקים. נראה שהשולחן הפתוח בערבי שבת במרכז שוסטר לא מסייע להנמיך את הלהבות בין הצדדים.

בלשכתו של רב תנועת חב"ד ברמת אביב, יוסי גינזבורג, סירבו להגיב לדברים. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


להקת 'בנות מואב' בכפר חב"ד                   
צפיות: 2168



ילדי שדרות בכפר חב"ד                         
צפיות: 651



'מבט' על ניידות חב"ד בפורים בשדרות           
צפיות: 756



ערוץ 10 בהצצה מרתקת לעולם החב"די ● ו...
צפיות: 3412



שנאת חינם: ליטאים מכים רב חב"די ● וי...
צפיות: 2653



נשיונל ג'יאוגרפיק מציג: מסע לעולם החסידות   
צפיות: 2194



היתה השריפה - כעת מחכים לעושר ● וידא...
צפיות: 941



בוש משבח את חב"ד                             
צפיות: 1268



על הכוונת ברמת אביב: שולחן השבת לצעירים     
צפיות: 1441



המפורסמים שחזרו בתשובה: הכל מוביל לגאולה     
צפיות: 1986





.