מאות חגגו עם חב"ד מילאנו ● וידאו וגלריה    צפיות: 1370

הצג וידאו זה באתרך

קהל גדול שמנה למעלה מ-‏600 איש התאסף לאירוע חגיגי שציין שרשרת אירועים: הנחת אבן פינה למרכז החדש של בית חב"ד ובית התלמוד, חגיגת יום הולדתו ה-‏75 של השליח הרב משה לאזאר. וחלוקת תעודות סמיכה לתלמידים השלוחים בעיר. העובדה כי השנה יימלאו 50 שנות פעילות חב"דית במילאנו רק העצימה בקרב חברי הקהילה את תחושת המחויבות להשתתף באירוע המיוחד. את האירוע כיבדו בנוכחותם עשרות רבנים, שלוחים ומכובדים ביניהם השליח למילאנו הרב גרשון מענדל גרליק, הרב הראשי לרוסיה הרב בערל לאזאר, ראש ישיבת חב"ד בצפת הרב יוסף יצחק ווילשאנסקי. הרב הראשי לישראל הרב שלמה עמאר שיגר את ברכתו בווידאו ● לוידאו וגלריית ענק מאת מאיר אלפסי 

האירוע נפתח בהקראת מכתב מכ"ק אדמו"ר מה"מ ע"י השליח הרב משה שייקביץ, ולאחר מכן נערך מעמד סיום הרמב"ם ע"י הרב גרשון מענדל גרליק שסיים את הלכות מלכים. ולאחריו הרב הראשי למילאנו הרב אלפונסו ארביב פותח את המחזור החדש.

האות ניתן וגדול הזמר החסידי ר' אברהם פריד פורץ לבמה ומשמח את הקהל בכשרון ובחן רב במשך דקות ארוכות.

בסיום פרק השירה הנוכחי האורות כבים ועל מרקעי הענק נראית דמותו של השליח הרב משה לאזאר בסרט מרגש המספר את תולדות חייו ומעלה על נס את פעילותו העניפה עוד מימי בחרותו בקעמפ 'גן ישראל' ולאחר מכן בשליחות במילאנו. הווידאו מסתיים לקול תשואותיהם הרמות של הנוכחים באולם.

כאן עולה בנו של הרב משה, הרב בערל לאזאר השליח והרב הראשי לרוסיה שבנאות מרתק מדבר על חשיבות החינוך היהודי, תוך שהוא מתבל את דבריו בסיפורים אותם חווה בכל יום ויום בשליחותו ברוסיה.

בסיום דבריו מוזמן לבמה מר ג'יאני פרוספריני, הממונה על תיק החינוך והתרבות במחוז שבנאום מרגש שיבח את הפעילות יוצאת הדופן של השלוחים במילאנו והיחס הלבבי לכל אדם באשר הוא.

שוב אתנחתא מוזיקלית – ר' אברהם פריד יחד עם מקהלת ילדי חב"ד במילאנו פוצחים במחרוזת ניגוני חב"ד שבסופו של דבר הגיעו לריקודים סוחפים ברחבי האולם.

כעת מגיע תורם של תלמידי הסמיכה. רבנים לצד בעלי-בתים מעניקים לתמימים, תלמידי הישיבה שבעיר את תעודות הסמיכה ומברכים אותם להמשך הצלחה בלימודם.

בפעם השלישית ר' אברהם פריד מקפיץ את הקהל הרב שעדיין נותר באולם למרות השעה המאוחרת, ריקודי השמחה נמשכים לבמה למשך שעה ארוכה. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


יום הולדת לרבי בערוץ הראשון                 
צפיות: 1956



מעל בימת הכנסת: ח"כ בן-ארי בסיפור מרגש על ...
צפיות: 985



צוואת הרב אשכנזי ע"ה למנהלי המוסדות ●...
צפיות: 1100



ריקוד התמימים בכיכר המרכזית בונציה ●...
צפיות: 1802



איך עושים שינוי בחיים? ● קואוצ'ינג ו...
צפיות: 518



מסע פרסום מקורי להתוועדות במדרשה ברמת אביב   
צפיות: 2135



הכנסת ס"ת - בבית חב"ד ניו דלהי               
צפיות: 399



מאות חגגו עם חב"ד מילאנו ● וידאו וגל...
צפיות: 1370



התוועדות ג' תמוז: חי וקיים ואחדות המחנה &#...
צפיות: 1769



"יחד נבנה את עולם התורה" ● וידאו       
צפיות: 423





.