"המצב נהיה רק יותר גרוע" ● וידאו    צפיות: 886

הצג וידאו זה באתרך

דו"ח העוני החצי-שנתי של 'המוסד לביטוח לאומי' שפורסם השבוע - לפיו יש בישראל 418 אלף משפחות עניות, שבהן 1.63 מיליון בני אדם, מתוכם 777,400 ילדים - לא ממש זיעזע את מנהיגי המדינה ● הרב מנדי בלוי, מנהל ארגון 'אשל מפעלי רווחה - כולל חב"ד', מפעיל רשת של 13 בתי תמחוי בישראל, כמו גם את הפרויקט ייחודי: "ארוחות על גלגלים" – חלוקת ארוחות לקשישים גלמודים ונכים שאינם יכולים לדאוג לעצמם לארוחה ● בראיון לאתר 'בחדרי חרדים' הוא מספר את הסיפור האמיתי של המצוקה הכלכלית בישראל, מנתח את הנתונים הלא מדוייקים של דו"ח העוני ומספר על רעבים ללחם ● לצפיה בוידאו 

דו"ח העוני החצי-שנתי של 'המוסד לביטוח לאומי' שפורסם השבוע - לפיו יש בישראל 418 אלף משפחות עניות, שבהן 1.63 מיליון בני אדם, מתוכם 777,400 ילדים - לא ממש זיעזע את מנהיגי המדינה. הפוליטיקאים שיחררו הצהרות, כחלק ממסע הבחירות - והמשיכו לדרכם.

אבל בארגונים המפעילים בתי תמחוי, כמו גם חלוקת אוכל לבתי נזקקים - מתקשים להתעלם מתמונת המצב הקשה. שם מתמודדים עם המציאות הקשה מידי יום.

הרב מנדי בלוי, מנהל ארגון 'אשל מפעלי רווחה - כולל חב"ד', מפעיל רשת של 13 בתי תמחוי בישראל, בהם מוגשת ארוחה מבושלת איכותית לרעבים, ללא כל תמורה, כמו גם את הפרויקט ייחודי: "ארוחות על גלגלים" – חלוקת כאלפיים ארוחות טריות ומזינות לקשישים גלמודים ונכים הרתוקים לביתם ואינם יכולים לדאוג לעצמם לארוחה מבושלת. במקביל מקבלות אלפי משפחות מצוקה סל-מזון עם כל מוצרי היסוד הנחוצים לכלכלת המשפחה, כאשר בערבי חג (לפני פסח ולפני חגי תשרי) מתוגברת הפעילות להיקף ארצי וסלי המזון מחולקים לעשרות אלפי משפחות, ב-‏50 ערים ורשויות מקומיות ברחבי הארץ.

בראיון לאתר 'בחדרי חרדים' הוא מספר את הסיפור האמיתי של המצוקה הכלכלית בישראל, מנתח את הנתונים הלא מדוייקים של דו"ח העוני ומספר על רעבים ללחם. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


לקראת הכינוס: השלוחים לקיבוצים מציגים מהפכ...
צפיות: 2477



צפו: הילדים שהגשימו חלום - והפכו לשרים       
צפיות: 2663



בית חב"ד דאראמסלה - הודו                     
צפיות: 1198



ניו דלהי - הודו                             
צפיות: 778



קיץ בריא במסגרת בריאה בישיבת ווענסן ●...
צפיות: 505



קעמפ 'ילדי השלוחים'                         
צפיות: 6051



ברית יוסף יצחק                               
צפיות: 716



ישיבה שהיא בית בנצרת עלית ● וידאו מו...
צפיות: 2391



הצצה למכון ר"ן במוסקבה ● וידאו         
צפיות: 749



קעמפ 'אורו של משיח'                         
צפיות: 12362





.