נתניה: אלפי ילדים בתהלוכת הגאולה המרכזית    צפיות: 2014

הצג וידאו זה באתרך

מספר-שיא של 2,000 ילדי תתי"ם נטלו חלק במפגן "ילדי הגאולה" שנערך על-ידי 'מטה משיח' בנתניה - זו השנה האחת-עשרה, בשיתוף עיריית נתניה, משרד החינוך, והמחלקה לתרבות תורנית בעיר ● מכל גווני הקשת החרדית הגיעו ליטול חלק במפגן שכל כולו גאולה וזהות המשיח ללא פשרות ● הרחוב החרדי המרכזי בעיר נחסם כולו לתנועה משך כל שעות הכינוס ואלפים חגגו גאולה ● אחדות ענק בנתניה לזכות רבי שמעון בר יוחאי ולכבודו של הרבי שליט"א מלך המשיח ● הצלם י' בלינקו מגיש גלריית תמונות 

את מפגן האחדות השנתי של 'מטה משיח' איש לא יכל לפספס. כאלפיים (!) ילדים והוריהם הגיעו לתהלוכת ילדי הגאולה המאורגנת כמידי שנה ברוב פאר והדר. השנה הקדימו והזדרזו בעיריית נתניה שבראשה עומדת הגב' מרים פיירברג איכר ובאמצעות ממלא מקומה הרב שמעון שר - נאמן ביתו של האדמו"ר מצאנז שליט"א, שרתם את העירייה ו"המחלקה לתרבות תורנית" להשתתף בסיוע למעמד המיוחד, שכולו גאולה ומשיח, זאת בנוסף לברכת רב השכונה ומרכז העיר הרב משה דויטש.

התהלוכה החלה ברחוב פתח תקווה כשהמוני הילדים נושאים בידיהם שלטי ודגלי גאולה ומשיח. היה זה מחזה אדיר של קידוש ה' אליו נחשפו המוני תושבי מרכז העיר נתניה.

במרכז שכונת ויז'ניץ ברח' אברהם שפירא התקיים הכינוס הגדול כאשר הרחוב כולו נסגר לתנועה על-ידי המשטרה משך כל זמן האירוע. קהל הילדים מגוון וכולל מוסדות מגוונים כ"אור לציון", עוללים", "חורב", "הרי"ף", "שערי ציון", "נועם",  "בית יעקב", "בית מרגלית", "בנות מלך" ועוד.

ר' אלעזר פרץ מנהל "מטה משיח" בעיר פתח בברכת "ברוכים הבאים" להמוני המשתתפים. בדרן הילדים יהודה שוקרון מרדיו "קול חי" ריתק את הילדים אודות מהותו של יום. המפיק החסידי יוני כהנא שילהב את הילדים וערך את הגרלות הפרסים.

במהלך האירוע התקיים הופעת "הקרקס הבינלאומי" וכן טיסה במסוק לילדים המשתתפים, כמו גם רכיבה על סוסים והפנינג לכל המשפחה. במרכזו של האירוע התקיימה זעקה משותפת של הקהל הרב לזירוז הגאולה בהכרזת הקודש "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד", שנהפכה למחרוזת שירי גאולה בניצוחו של האורגניסט החסידי הנודע יעקב אזולאי, יחד עם כלל פעילי 'מטה משיח' בעיר. בסיומו של המעמד זכו הילדים להתאחד עם התהלוכה המרכזית של מוסדות חב"ד בעיר.

יש לציין שהשנה זכו המוני הילדים לחזות כל משך זמן המעמד במראות קודש מהרבי מה"מ, באמצעות מסך מולטימדיה ענק, שהורכב בקידמת הבמה. זאת בנוסף לתשובה המיוחדת שקבלו המארגנים מהרבי ב'אגרות קודש': "ובפרט בועידה הערוכה.. לביסוס היהדות המסורתית, יהדות בלי פשרות, ובאופן דלא תגורו מפני וגו' "

על הפקת האירוע: יוני כהנא גרופ. הפצה: חלפון שיווק ופרסום. מולטימדיה: יובל קולטון. ישר כח ל"המחלקה לתרבות תורנית" ור' מאיר טודר על העזרה הרבה, וכן למשטרת נתניה יחד עם השוטר הקהילתי אלימלך מילר.
על מלאכת הפקת התהלוכה עמלו פעילי 'מטה משיח': הקמב"ץ הת' יוסי בן שושן, ועימו הפעילים: אפי ג'ורנו, נחשון קדם, שלמה קפלן, דניאל לוי,מנדי תורג'מן, אוריה אביסרור, מנדי טאוב, שלומי אקוקה, ישראל ג'ורנו,  מנדי בן זכריה, דוד פוגאטש,  משה לודיוב,  וכן תלמידי התמימים מהעיר נתניה ובנות אנ"ש. הפקת  






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


אל תפספסו: הצצה לפתיח החדש של תוכנית 'ראלי...
צפיות: 4489



הצצה לאולפני "ניצוצות של קדושה"             
צפיות: 12975



קעמפ חיילי המלך                             
צפיות: 3165



הפסקה חסידית                                 
צפיות: 4611



ילדים, למדתם את הפרשה? תוכיחו ● וידא...
צפיות: 15201



הפאראד המרכזי בארבע דקות ● וידאו       
צפיות: 4877



תיאטרון מוסיקלי נודד: העגלה החסידית         
צפיות: 3950



אל תפספסו: גרשון מסדרת במחנה בראיון לתוכני...
צפיות: 3509



יוסף מוקיר שבת - גירסת תשע"א ● לצפיה   
צפיות: 19477



לקראת הכינוס: תכנית ראלי בנושא "ילדים בשלי...
צפיות: 2547





.