נחנכו ישיבה ובית כנסת במצפה יצהר    צפיות: 728

הצג וידאו זה באתרך

מאות מתושבי השומרון חגגו אתמול (ראשון) הכנסת ספר תורה וחנוכת בית הכנסת ● לפני כחודשיים, הרסו מאות שוטרים את ביתם של יאיר ושרה שלום, זמן קצר לפני חתונתם. במצפה יצהר, המונה חמש משפחות והוקמה על ידי חסידי חב"ד לפני למעלה מעשור, החליטו בבוקר ההרס להתחיל באותו היום בבניה מחודשת של בית המשפחה, המתגוררת בינתיים בשכונה סמוכה, ובהקמת בית כנסת שישמש גם כישיבה חסידית ● לדיווח ותמונות 

מאות מתושבי השומרון חגגו אתמול (ראשון) הכנסת ספר תורה וחנוכת בית הכנסת 'נר דוד', על שם הרב דוד בר חן ז"ל, במעמד ראש המועצה, גרשון מסיקה שהתכבד בקביעת המזוזה בבית הכנסת, רבני יישובים ואורחים רבים מכל רחבי הארץ.
 
לפני כחודשיים, בי"ט כסלו, הרסו מאות שוטרים את ביתם של יאיר ושרה שלום, זמן קצר לפני חתונתם. במצפה יצהר, המונה חמש משפחות והוקמה על ידי חסידי חב"ד לפני למעלה מעשור, החליטו בבוקר ההרס להתחיל באותו היום בבניה מחודשת של בית המשפחה, המתגוררת בינתיים בשכונה סמוכה, ובהקמת בית כנסת שישמש גם כישיבה חסידית.
 
"מתוך הירידה שראינו לאחרונה, תצמח עליה גדולה למעלה. עם קצת רצון מצידנו והרבה אמונה, תוקם פה מעצמה של יישוב פורח וישיבה שתעניק לסביבה אור של גאולה והרבה אהבת ישראל לכל יהודי", התרגש איציק סנדרוי, מקים הגבעה.
 
"דווקא לאחר כל הרס וחולשה שראינו פה במהלך השנים, היתה צמיחה גדולה של בניה, ושל פיתוח הכוחות לכבוד ה' יתברך ולכבודה של ארץ הקודש", ציינו ביצהר בסיפוק.
 
 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


תיעוד מצמרר: 'צבע אדום' בבית הספר חב"ד       
צפיות: 2254



האבלים בנחל'ה לשר ישי: צריך לכבוש את עזה     
צפיות: 1590



מלחמת רמקולים בחברון; המואזין מול מרכז גוט...
צפיות: 1926



מליונים שמעו על השליחות לניו דלהי ● ...
צפיות: 4811



השליח בעפולה בנאום מרגש בהפגנה בעקבות הרצח   
צפיות: 748



קרית מלאכי מתכוננת לקאסם ● וידאו       
צפיות: 1757



תיעוד: חמאס יורה מבית ספר ברצועת עזה         
צפיות: 1600



6 שנים לגירוש: פינוי התמימים מחומש ●...
צפיות: 2787



לפני 5 שנים: הכנסת ס"ת בנוה דקלים ● ...
צפיות: 809



לזילבר יש פתרון לסכסוך הערבי-ישראלי ●...
צפיות: 2292





.