להקת חסידיקא שרים "רחמנא" ● וידאו    צפיות: 4162

הצג וידאו זה באתרך

 

אתר mako מדווח:

הרכב הרוק "חסידיקא", מטאליקה של המגזר החסידי, מוציא את סינגל הבכורה "רחמנא". הטקסט של "רחמנא" הוא מתוך תפילת הימים הנוראים: "רחמנא דעני לעניי ענינא. רחמנא דעני לתבירי ליבא ענינא", ובתרגום מארמית: "הרחמן העונה לעניים- עננו. הרחמן העונה לשבורי הלב- עננו."

את הלחן חיבר מי אם לא הרבי מלובביץ' שליט"א, הוא ולא אחר, ואת התוספת יצר חבר ההרכב שגיא גבעול, שהוא גם הסולן והגיטריסט. לעיבוד ולהפקה המוזיקלית אחראי הבסיסט והסולן השני עידן גבעול (ויש ביניהם קשר משפחתי). השניים הוסיפו ללחן המקורי של הלובביצ'ר אלמנטים של גראנג' וריפים ערביים. את ההרכב משלימים דרור כהן בתופים ותומר עינת בכינור.
חסידיקא - חזרה בתשובה וגראנג'

שגיא גבעול חזר בתשובה בגיל 27 ומאז עושה רוק אלטרנטיבי עם שורשים יהודים עם ההרכב שהקים, "חסידיקא", שמשלב השפעות של גראנג', מטאל, אינדי, חסידות וקבלה. ההרכב מופיע כבר ארבע שנים במועדונים ופסטיבלים, וידוע ביכולתו לשלב תכנים עמוקים ורגשיים עם "וייב" רועש ואנרגטי.

שגיא גבעול הוא בוגר לימודי סאונד והפקה במכללת BPM. הסינגל "רחמנא" נבחר לייצג השנה את האוסף החדש שהוציאו בוגרי המכללה. בכל שנה מסיימים את הלימודים 700 בוגרים, שחלקם משתלבים בתעשיית המוזיקה בחו"ל ובארץ. זו השנה השלישית בה מציגה המכללה את יצירות הבוגרים הבולטות באוסף כפול, הכולל אלבום יצירות אקוסטיות, ואלבום יצירות אלקטרוניות, ונותנת לקהל טעימה מהמוזיקה שיוצרים בוגרי המכללה. בשנתיים האחרונות האוסף זכה להצלחה רבה שכללה ביקורות מפרגנות, השמעות בתחנות הרדיו ועשרות אלפי הורדות מהאתר הרשמי, אשר מציע את האוסף לקהל הרחב ללא תשלום. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


אביתר בנאי מבצע את שלוש תנועות ● ויד...
צפיות: 3427



בראיון מקיף פריד מדבר על שלושים שנות מוסיק...
צפיות: 3372



הזמרים הצעירים במחזורת ניגוני חב"ד ●...
צפיות: 3508



העוד יוסף חי?! ● קליפ משעשע           
צפיות: 4919



התוועדות מוסיקלית ברדיו קול חי ● לצפ...
צפיות: 1849



"תבוא, אנחנו מחכים לך יותר מדי שנים"         
צפיות: 5474



ביצוע מקפיץ לניגון החב"די שכבש את העולם     
צפיות: 5616



מוצ"ש בקראון הייטס: פריד מבצע "תניא" χ...
צפיות: 2507



30 לצבאות ה': פריד וליפא שרים לילדים χ...
צפיות: 7983



פריד ודסקל שרים לעצורי יפן                   
צפיות: 3742





.