מוסקבה: בקבוקי תבערה בבית חב"ד ● וידאו    צפיות: 1662

הצג וידאו זה באתרך

6 בקבוקי תבערה נזרקו לעבר בית הכנסת החב"די 'דרכי שלום' שבשכונת אוטרדנייא בבירה הרוסית מוסקבה. המשטרה המקומית מדווחת כי קבוצת רעולי פנים הגיעה למקום בשעה 4:00 לפנות בוקר ונמלטו לאחר מעשה ● הערכה: התקרית האנטישמית בוצעה בשל החלטת בית המשפט הרוסי מאתמול, לגזור מאסר עולם על 5 ניאו-נאצים שהואשמו ברצח 27 אנשים על רקע גזעני ● והיכן שוהה השליח? ● לצפיה בוידאו ממצלמות האבטחה ולסיפור המלא 

לא פחות מ-‏6 בקבוקי תבערה נזרקו לעבר בית הכנסת החב"די 'דרכי שלום' שבשכונת אוטרדנייא בבירה הרוסית מוסקבה. המשטרה המקומית מדווחת כי קבוצת רעולי פנים הגיעה למקום בשעה 4:00 לפנות בוקר. האנטישמיים, ידו את בקבוקי התבערה לעבר מבנה בית הכנסת, ונמלטו מהמקום. ברחבת בית הכנסת פרצה דליקה, אך כוחות כיבוי שהוזעקו למקום, הצליחו בחסדי שמים להשתלט עליה במהירות, רגע לפני שהאש אחזה בבית הכנסת עצמו ויכלה לגרום להרס רב.

המשטרה המקומית הודיעה, כי ככל הנראה המציתים הינם צעירים השייכים לאחת מהקבוצות הניאו-נאציות הפורחות ברוסיה. "לפי מיטב הבנתנו, ההצתה הגיעה כנקמה על החלטת בית המשפט במוסקבה לגזור מאסר עולם על 5 חברי כנופיה ניאו-נאצית, ביום שני. נשתדל להדק את השמירה על המוסדות היהודיים", אמר בכיר במשטרת מוסקבה.

לחב"ד אינפו נודע כי רב בית הכנסת ושליח חב"ד בשכונה, הרב דוד קרפוב, שוהה כעת בעיירה ליובאוויטש, אליה נסע עם כמה עשרות ממתפללי בית הכנסת,למסע תפילה וחיזוק בעיירה החסידית.

 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


חינוך לאור נרות חנוכה ● חלק ראשון     
צפיות: 1085



תלמידת בית רבקה בחידון התנ"ך העולמי ●...
צפיות: 3896



תמונת היום > פריז                           
צפיות: 742



ממצאי החקירה: המשאית איבדה שליטה ● ו...
צפיות: 4062



מופע ייחודי: מסע אל הנשמה ● הצצה       
צפיות: 1951



הרב וולפא מציג: טקס זכרון לרבין ● וי...
צפיות: 2268



עפרון על בד: ציור של הרבי ● וידאו     
צפיות: 4373



"מאז שנכנסת לכפ"ח אתה יכול להכנס לכל מקום"   
צפיות: 1807



סיפור על הרבי הריי"צ בחתונת דז’יקוב-לעלוב   
צפיות: 1586



"אנו זקוקים למשיח עכשיו" ● וידאו       
צפיות: 1319





.