פסגה: המופתי הראשי אצל הרב לאזאר ● וידאו    צפיות: 1076

הצג וידאו זה באתרך

בבוקרו של יום שישי האחרון, הגיע אורח חריג בלבושו לבניין המפואר והגדול של "המרכז היהודי-קהילתי מארינה רושצ'ה". פניו ופני מלוויו היו ללשכתו של רבה הראשי של רוסיה הרב בערל לאזאר לצפיה בוידאו 

בבוקרו של יום שישי האחרון, הגיע אורח חריג בלבושו לבניין המפואר והגדול של "המרכז היהודי-קהילתי מארינה רושצ'ה". פניו ופני מלוויו היו ללשכתו של רבה הראשי של רוסיה הגר"ב לאזאר.
 
אומנם אישים ואורחים שונים פוקדים את המקום מדי יום, אך מבקר זה בלט באופן מיוחד, מה גם שמעטים כבר הספיקו לגלות, שמדובר באישיות בכירה, במופתי הראשי של רוסיה.
 
המופתי החדש, שזה עתה נבחר כמייצגם של מליוני מוסלמים הפזורים בכל רחבי רוסיה הענקית, בחר לקבוע את פגישותיו הראשונות דווקא עם רבה הראשי של רוסיה.
 
הסיבות והנסיבות יכולות להיות רבות, אך פניה ישירה שלו הגיעה ללשכת רבה של רוסיה וביקשה פגישת הכרות והידברות.
 
הפגישה התקיימה בחדר קבלת הפנים הרשמית של הרב הראשי, ונערכה מתוך כבוד הדדי והערכה עצומה של המופתי לפועליו הרבים של הרב הראשי והקהילה היהודית.
 
המופתי, שלו כבר היכרות אישית עם הרב ושליח חב"ד בעיר אסטרחן שבדרום רוסיה, הרב אלכסנדר נעסטרוב, המכהן כרבה של עיר מגוריו של המופתי, והגיע במיוחד לפגישה, הביע את התפעלותו מהיחס היפה והמכובד שהעם היהודי זוכה לקבל מכל גווני קשת האוכלוסייה הרוסית ובראשם מהממשל.
 
רבה הראשי של רוסיה הגר"ב לאזאר המשמש מראשי פורום ראשי הדתות שהורכב ע"י נשיא רוסיה לשעבר וראש הממשלה בהווה מר וולדימיר פוטין וכעת ע"י הנשיא המכהן מר דימטרי מדבדב, הביע את תקוותו ומשאלתו מהאורח שבתוקף מעמדו וסמכותו כמופתי, הוא ידריך וינהג את המוסלמים הרבים ברוסיה, בדרך טובה ונכונה, מתוך הערכה והכרה של דתות שונות. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


הצצה למאפיית המצות בכפר חב"ד ● וידאו   
צפיות: 1891



כפר חב"ד: יירוט טיל באמצע חופה ● ויד...
צפיות: 2510



בייגל בלי "לאקס", האם זה אפשרי? ● וי...
צפיות: 1349



הרוצחים שוחררו בדרכם להמשך הטרור ● ו...
צפיות: 3051



"צדק לרובשקין" - הפרומו לסרט נחשף ● ...
צפיות: 3671



זעזוע: קהילת חב"ד בזכרון יעקב גורשה מבית ח...
צפיות: 3249



ריקוד התמימים בכיכר המרכזית בונציה ●...
צפיות: 1802



דף של ברכת המזון במקום מזוזה‎               
צפיות: 774



האדמו"ר מסאטמר ביקר את הרב החב"די ● ...
צפיות: 1955



ברוך הבא מלך המשיח                           
צפיות: 6485





.