מה הקשר בין י"ט כסלו לשלימות הארץ? וידאו    צפיות: 938

הצג וידאו זה באתרך

ערוץ 7 מדווח: ספר חדש מרתק וייחודי לקראת חג הגאולה י"ט כסלו המצויין בעולם החסידי ובחסידות חב"ד כיום שחרורו של רבי שניאור זלמן מליאדי מייסד חסידות חב"ד. מנכ"ל תנועת 'ארץ ישראל שלנו' ר' שי גפן מספר כי הספר "פדה בשלום" הוא ספר ייחודי הכולל לראשונה  את כל פרטי סיפור שני מאסריו של בעל התניא וגאולתו. הספר יצא לאור בפורמט מהודר, ומותאם לכל גווני הציבור במטרה להחדיר ולהעמיק את סיפור הגאולה לכל שכבות העם. 

ספר חדש מרתק וייחודי לקראת חג הגאולה י"ט כסלו המצויין בעולם החסידי ובחסידות חב"ד כיום שחרורו של רבי שניאור זלמן מליאדי מייסד חסידות חב"ד.

מנכ"ל תנועת 'ארץ ישראל שלנו' ר' שי גפן מספר כי הספר "פדה בשלום" הוא ספר ייחודי הכולל לראשונה  את כל פרטי סיפור שני מאסריו של בעל התניא וגאולתו. הספר יצא לאור בפורמט מהודר, ומותאם לכל גווני הציבור במטרה להחדיר ולהעמיק את סיפור הגאולה לכל שכבות העם.

סיפור המאסר והגאולה לוקט מתוך עשרות ספרים, שנשענים על מקורות נאמנים שעברו מדור לדור על ידי אדמו"רי חב"ד וחסידים מדורות הקודמים, וכן מתוך חומרי החקירה שהתגלו בשנים האחרונות. בגוף הספר הובאו צילומי קטעים מעדויות וחקירות ומסמכים שונים מתיק החקירה.

הספר פדה בשלום כולל תשעה פרקים, הן על המאסר הראשון והשני, תולדות האדמו"ר הזקן, תנועת החסידות וההתנגדות, המאסר הראשון, הגאולה, חג י"ט כסלו, המאסר השני, הגאולה בשלבים, הפגישות של בעל התניא עם רבני המתנגדים לאחר מאסרו  ומסמכי המאסר.

הספר נקרא פדה בשלום על שם הפסוק בתהילים "פדה בשלום נפשי", שקרא בעל התניא בעת שהובא בפניו בשורת השחרור. הספר יוצא לאור על ידי מכון 'באהלי צדיקים' במלאות 210 שנים למאסרו השני של בעל התניא  בשנת תקס"א. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


שגרירים חותמים על הצהרת 7 המצוות             
צפיות: 313



צפו: כך פוצח שוד התפילין הגדול ● ויד...
צפיות: 3548



העיתונאי השמאלני נגד המאבק ברמת אביב χ...
צפיות: 1996



הדפסת התניא בכפר הנוער כדורי                 
צפיות: 287



התקשורת מדווחת על הכנס בירקון ● לצפי...
צפיות: 1956



CNN: השליח דיבר על הזעזוע ● וידאו     
צפיות: 1827



ערוץ 2: הרב גינזבורג הסביר על כשרות ●...
צפיות: 1792



ערוץ 7: סיקור וידאו משמחת בית השואבה בליוב...
צפיות: 1434



מרגש: מוישי הדליק בחנוכיה של אביו ● ...
צפיות: 2421



אלפים בהקפות שניות בכפר חב"ד ● וידאו   
צפיות: 1447





.