בול גוש קטיף הושק בלשכת ריבלין    צפיות: 529

הצג וידאו זה באתרך

במלאות חמש שנים לעקירת גוש קטיף התקיים אירוע הצדעה למוזיאון גוש קטיף בלשכת יו"ר הכנסת רובי ריבלין שאמר: ההתנתקות היא טראומה לאומית והעם בישראל לא הצליח להתאושש ממנה ● שר התקשורת משה כחלון: פינוי גוש קטיף הוא טרגדיה תפקידנו לפתור את הנושא בצורה מהירה ● כמו"כ דיברו באירוע ח"כ אורי אורבך, יו"ר מועצת יש"ע דני דיין ויו"ר סיעת ש"ס ח"כ אברהם מיכאלי ששבחו את השירות הבולאי על היוזמה הברוכה ● לדיווח מלא ותמונות ולוידאו מלא מהאירוע 

יו"ר הכנסת ראובן ריבלין אירח בלשכתו טכס הצדעה מרגש במיוחד  למוזיאון גוש קטיף, שהפיק השירות הבולאי במלאות שנתיים להקמת מוזיאון גוש קטיף וחמש שנים לעקירת גוש קטיף.  האירוע המיוחד התקיים במעמד שר התקשורת משה כחלון ומנהל השירות הבולאי ירון רצון. יו"ר הכנסת כינה את תוכנית ההינתקות "טראומה לאומית" והאיץ בממשלה לסיים את הטיפול במתיישבי גוש קטיף שסובלים חמש שנים.

"ימי תשעה באב מציינים את אותה החלטה שנויה במחלוקת שהביאה לטראומה לאומית, ויש המכנים זאת אפילו גירוש, והעם בישראל עדין מנסה להתאושש עדין לא הצלחנו, ועדין אותם אנשים אשר נאלצו לעזוב את בתיהם אינם מוצאים מנוח לנפשם והבעיות הם רבות, לא נשכח את הטראומה, לרבים זה היה מכה קשה ברמה האישית וגם ברמה הלאומית, אסור לנו לשכוח את אשר קרה ולהפיק לקחים, אני מברך את אנשי מוזיאון גוש קטיף ואין ספק שהבול מייצר תהודה היסטורית" אמר ריבלין.

יו"ר השירות הבולאי, ירון רצון אמר במהלך הטקס, "האירוע הזה נכנס להיסטוריה הבולאית של מדינת ישראל באופן הרשמי והממלכתי, אנו מברכים את הנהלת מוזיאון גוש קטיף העוסקים במלאכה, חזקו ואימצו".

שר התקשורת, משה כחלון, "אין ספק שמדובר בטראומה וטרגדיה והדבר החמור מכול שאנחנו רואים שעדין נושא המתיישבים עדין לא נפתר, נושא האבטלה לא נפתר עדין הכשל נמצא, תפקידנו כממשלה לפתור את הנושא בצורה המהירה ביותר".

מנהל מוזיאון גוש קטיף  שלמה וסרטיל אמר שגירוש גוש קטיף נבע משנאת חינם כפי שקרה בחורבן בית שני, ואמר שמוזיאון גוש קטיף ומתיישבי גוש קטיף הם סמל לאהבת חינם, וקרא לציבור לתמוך ולעזור לעלות למודעות את מוזיאון גוש קטיף שעד היום ביקרו בו כמאה אלף איש. 

כמו"כ דיברו באירוע ח"כ אורי אורבך, יו"ר מועצת יש"ע דני דיין ויו"ר סיעת ש"ס ח"כ אברהם מיכאלי ששבחו את השירות הבולאי על היוזמה הברוכה.

במהלך היום דואר הכנסת מחתים על המכתבים היוצאים מהכנסת את חותמת ההנפקה של האירוע המיוחד "מצדיעים למוזיאון גוש קטיף" הנושא את התאריך י' אב תש"ע. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


הפינלנדים גילו את השומרון ● וידאו     
צפיות: 1309



תיעוד: כך חוסלו המחבלים ● וידאו       
צפיות: 2315



יונתן בן ה- 10 מבקש: עיצרו את רואבי ●...
צפיות: 3987



בוידאו היומי: לבנות אך לא להתגרות באומות     
צפיות: 1422



השליח בעפולה בנאום מרגש בהפגנה בעקבות הרצח   
צפיות: 748



ארץ ישראל השלימה                             
צפיות: 1291



המספרים של מבצע "צוק איתן" ● וידאו     
צפיות: 1308



מסירת ירושלים - יהרג ואל יעבור ● ויד...
צפיות: 1543



הרבי מסביר 'איך לדבר עם האמריקאים' ●...
צפיות: 2711



כשחב"ד הפילו את נתניהו                       
צפיות: 2305





.