"תודה למוסדות שנותנים את הרבי לעם" ● וידאו    צפיות: 563

הצג וידאו זה באתרך

במושב הנעילה של כנס מנהלי המוסדות אשתקד הוזמן לשאת דברים בשם אגודת חסידי חב"ד באה"ק חבר ההנהלה הרב שלמה רסקין יו"ר מוסדות בית חנה חב"ד צפת שנשא נאום קצר מעומק ליבו בו הודה נרגשות לרבי שנתן לנו את הזכות לעסוק במוסדותיו הק' ולמוסדות שנותנים את הרבי לעם ישראל את דבריו חתם בהכרזה "יחי אדוננו" נרגשת ● לאתר הכנס ● לצפיה 

 





מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


הרצאה ב'הידברות': נכון לפתוח אגרות קודש?     
צפיות: 1648



הדרך להתקרב ליהדות בלי "שבירת הכלים" χ...
צפיות: 552



מי הפרובקטור מכנס המנהלים?                   
צפיות: 1139



"עם השכל אפשר להגיע לנצרות רח"ל" ● ו...
צפיות: 1565



כיצד ניתן להתגבר על טראומות? ● שיעור   
צפיות: 1078



הרב דייטש מלמד פרק ח' בתניא ● שיעור ...
צפיות: 1151



"שליח הוא מי שמתעסק בקבלת פני משיח"         
צפיות: 898



כינוס תורה: אמירת אא"פ בימים שאין אומרים ת...
צפיות: 127



כל מה שרציתם לדעת על שמיטת הגינה ● ו...
צפיות: 179



צפו: הנאום המרתק של מתי טוכפלד               
צפיות: 631





.