הלכות דיני הדלקת נרות שבת ● שיעור וידאו    צפיות: 1808

הצג וידאו זה באתרך

זה קרוב לשנה נפגשים מידי שבוע קבוצה של חסידי חב"ד מקהילת רחובות ללימוד הלכות בנושאים שונים מהלכות שבת, כיבוד הורים, הלכות כבוד הספרים ודיני גניזה, הלכות מעשר, צדקה, תקופות השנה עם כל החגים שבהם והלכות הקשורות לכל חג ומועד לפי עניינו ● השיעורים נמסרים על ידי הרב יהודה לייב נחמנסון, מחבר הספרים: 'לב השבת' ו'דיני איטר' ● השבוע אנו מפרסמים שיעור מרתק בדיני הלכות הדלקת נרות שבת קודש ● לצפיה 

זה קרוב לשנה נפגשים מידי יום א' בין השעות 21:00 - 22:30 קבוצה של חסידי חב"ד מקהילת רחובות ללימוד הלכות בנושאים שונים מהלכות שבת, כיבוד הורים, הלכות כבוד הספרים ודיני גניזה, הלכות מעשר, צדקה, תקופות השנה עם כל החגים שבהם והלכות הקשורות לכל חג ומועד לפי עניינו.

השיעורים נמסרים על ידי הרב יהודה לייב נחמנסון, מחבר הספרים: 'לב השבת' ו'דיני איטר'.  

ההשפעה של לימוד ההלכה ושיעוריו של הרב נחמנסון, ניכרת. הידע הנצבר בונה את יראת השמיים המבוקשת אצל כל חסיד המתמיד להגיע ולהתלמד בשדה ההלכה מידי יום א'.
     
השיעורים מהווים צעד נוסף בדגש של הפלאת השולחן ערוך של רבינו הזקן ופסקי הצמח צדק. לימוד ההלכה עם הדגש החב"די הוא ייחודי ונצרך.

ההגשה הנוחה של חומר ההלכה, שנידון על ידי הפוסקים החב"דיים השונים (קצות השולחן, אמרי יושר, דברי נחמיה ועוד) הוא ללא אח ורע בקרב שיעורי ההלכה הרגילים.
     
אופיים היחודי של שיעורים הוא בכך שהם כולם הלכה למעשה, ברורים, ערוכים למופת, שגורים על לשונו של הרב נחמנסון המוסר אותם ומתובלים באנקדוטות חבדיות וסיפורים התומכים כולם ברעיון ההלכתי, כשבכל הזדמנות מובאת דעתו הק' של הרבי נשיא דורנו כפי שהיא מלוקטת מאיגרות, מענות, יחידויות, שיחות ומאמרים.
     
לצורך מיסוד הלימוד ולהקל על רבים ממחבבי השיעור, שמחמת ה'מים רבים' נבצר מהם להגיע לעיתים, דבר המפריע לרצף שמשמעותי כל כך בלימוד ההלכה, הופעל מנגנון של עריכת השיעורים, הכולל ניקוי הרעשים והדיבורים המיותרים במהלך השיעור, חלוקת השיעור ליחידות קצרות לפי הנושאים השונים שבשיעור עד לתוצר המוגמר - שיעור מחולק לקבצי-שמע לפי הנושאים השונים שדוברו בשיעור עם כותרת ברורה על כל נושא.

מכאן נפתחה הדלת לרבים, שאינם יכולים להיות נוכחים בשיעור, להיות חלק משיעור.

לפרטים יש לפנות לר' משה הייזלר moshehaizler@walla.com 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


נאום חוצב להבות: ההתקשרות בדורנו ● ו...
צפיות: 1016



מבט מעמיק אל בשורת הגאולה                   
צפיות: 442



תפקידו של רב אחרי ג' תמוז ● וידאו     
צפיות: 3082



הרב גל ע"ה בשיעור מרתק: ענינו של ראש חודש   
צפיות: 55



סדרה חדשה: פסק זמן עם הרב דודי כפלין         
צפיות: 871



שיעור במאמר 'באתי לגני' תשל"ג ● וידא...
צפיות: 456



נאומו של הרב לנדא בהתוועדות ה' טבת ●...
צפיות: 583



הבאנקעט המפואר בעשר דקות ● וידאו       
צפיות: 1523



ככה נראה יום עיון לימודי לאברכים ● ו...
צפיות: 611



חב"ד צריכה אגו"ח חזקה ● וידאו         
צפיות: 478





.