חדש לילדים: שלומי וסתם בבית המקדש ● פרומו    צפיות: 6227

הצג וידאו זה באתרך

סרט חדש לילדים: "שלומי וסתם בבית המקדש" המספר על ילד שחשקה נפשו לבנות את בית המקדש. לסרט עלילה מרתקת שזורה בהומור, המתארת את נסיונותיו של הילד ("סתם" – הבובה המפרסמת, שמופעלת על ידי השחקן ג'וש שגיא) להגיע אל בית המקדש. בדרך לומד "סתם", הילד, מפי שלומי לניאדו, על הדרך הישרה לבנות את בית המקדש ולבסוף גם זוכה לבקר בו בחלום 

סרט חדש לילדים: "שלומי וסתם בבית המקדש" יצא להפצה על ידי "חיש" הפצת מעינות. הסרט מספר על ילד שחשקה נפשו לבנות את בית המקדש. לסרט עלילה מרתקת שזורה בהומור, המתארת את נסיונותיו של הילד ("סתם" – הבובה המפרסמת, שמופעלת על ידי השחקן ג'וש שגיא) להגיע אל בית המקדש. בדרך לומד "סתם", הילד, מפי שלומי לניאדו, על הדרך הישרה לבנות את בית המקדש ולבסוף גם זוכה לבקר בו בחלום.

החלום הוא סיור וירטואלי בבית המקדש, בו הוא זוכה להסתובב בבית המקדש בגדל טבעי ומקבל הסבר מהכהן, עובד בן חורין, על מבנה המקדש תפקודו ותכנו הרוחני.
הסרט הופק על ידי רחל נועם, הבמוי והעריכה - עמרי רפאל פרי, התסריט – שלומי לניאדו, אנימציה – מאיר ברכיל.

הפקת הסרט ארכה תקופה ארוכה. רק על האנימציה עבדנו למעלה משנה. מדובר באנימציה של בית המקדש שטרם נראה כמותה. זהו ממש סיור בתוך הבית הממחיש לילדים את בית המקדש בגודל טבעי ובצבעים מרהיבים. היו כל מיני דיוקים והסברים שהינו צריכים לתת עליהם את הדעת. ראינו ממש השגחה פרטית בעבודה זו. הגענו אל הרב מנחם מקובר מעמותת "והראנו בבנינו" בנינו, על ידי הרב שמואל הנדל. עם האנימטור ר' מאיר ברכיל בנינו את השלבים של הסיור. הרב מקובר הדריך אותנו ויעץ בכל שלב.

התסריט של שלומי לניאדו קליל ומלא הומור. הילד לומד בהנאה מושגים יסודיים בחסידות, אהבת ישראל, ומצפה באמת ובתמים לגאולה ולבנין המקדש.

הסרט צולם בטכנולוגיות מתקדמות במצלמות H.D. בצבעים עשירים. הבמאי והעורך, עמרי רפאל פרי עשה עבודה יסודית וחסידית, בסבלנות רבה, עם הצוות המקצועי של ההפקה.

הסרט הופק לעלוי נשמת הקדושים: אלדד רגב, אהוד גולדווסר, עינן שרעבי, שני תורג'מן ואייל בנין הי"ד שנרצחו בגבול לבנון לפני 4 שנים. הם היו חבריו של שלומי לניאדו ליחידה. 






מהדורה קלה - לשמירה-בשם ...
לשמירה במחשב:
יש ללחוץ קליק ימני ו"שמירה בשם"

להורדה:
גרסת וידאו

להורדה:
גרסת אודיו


מערב בנימין                                 
צפיות: 522



הצגה מרשימה: כל סיפור החורבן ● וידאו   
צפיות: 7573



החב"דניק ש'כובש' את המצדה ● וידאו     
צפיות: 1652



הוידאו היומי: "אתה הרי צריך להיות חסיד. אל...
צפיות: 555



מה הכי חשוב בעבודת ה'? ● שיעור וידאו   
צפיות: 1068



לרתום את ה"אני" לשירות הבורא ● שיעור...
צפיות: 528



"אין דבר נעלה מהגנה על הארץ במסירות נפש!"   
צפיות: 548



בני הישיבות גילו בקיאות בשו"ע אדה"ז ●...
צפיות: 979



גדולי הזמר שרים "ענוים" ● וידאו       
צפיות: 4651



הוידאו בבאנקעט: לתקן עולם במלכות שד-י       
צפיות: 1398





.