chabad info | חב''ד אינפו
 שאלות נפוצותשאלות נפוצות   חיפושחיפוש   רשימת חבריםרשימת חברים   קבוצות משתמשיםקבוצות משתמשים   הרשמההרשמה 
 כרטיס אישיכרטיס אישי   התחבר כדי לבדוק מסרים אישייםהתחבר כדי לבדוק מסרים אישיים   התחברהתחבר 

קול השופר

 
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> על דעת הקהל
צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
אחד הרבנים
אורח





הודעהנשלח: ד' 01 01, 2014 1:13 pm    
כותרת הודעה:
קול השופר
תגובה עם ציטוט

יום ד' לסדר: ולכל בני ישראל לא יחרץ כלב לשונו למאיש ועד בהמה.

לאנ"ש תושבי שכונת אדמו"ר נשיא דורנו, ודי בכל אתר ואתר.

במשך העשור האחרון נמצאים בתוכנו מלאכי חבלה שמחדירים את המחדיר הטמא האינטרנט בתוככי אנ"ש שרבים חללים הפילה, שהבחורים והאברכים במקום לשבת וללמוד תורת הנגלה ותורת החסידות עסוקים כל היום ב"נייעס" ולראות ולהראות את עצמם וחבריהם מעל דפי האינטרנט, שמכשילים את הרבים בעון 'לא תלך רכיל בעמך' שכל היום עסוקים בכתיבת תגובות על ידיעות ו'חדשות היום' ויצירת סערות בכל יום שני וחמישי.

ואחד ממובחרי האברכים בשכונתנו, הרב שלמה שטערנבערג, משפיע בישיבת אהלי תורה, בראותו את ההיזק הרב שהאינטרנט גורם להבחורים והאברכים שנכשלים בעבודה זרה ובגילוי עריות ובהלבנת פני חברו ברבים ששופכים דמים; קם להילחם נגד האינטרנט, ואירגן כינוסים נגד האינטרנט שם הזמין את מתקיני ה'מסננים' לספר עד כמה הדבר מסוכן, ולכל הפחות נחוץ שאלה שמורים לעצמם היתר להשתמש באינטרנט שיתקינו מסננים וכו'. כידוע לכל תושבי השכונה, שאירגן כינוסים כאלה עוד לפני כשנתיים ושלש שנים (הרבה לפני שהתחילו הצבועים עושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפינחס בעלי האתרים והפלאפונים לעשות כסף מכינוסים המוניים נגד האינטרנט שאינם לשם שמים), ובמשך הזמן התפרסם בנידון זה בשבועונים של חסידי חב"ד הרבה מאמרים ורשימות בנידון הסכנה העצומה של האינטרנט.

והיות שבזמן האחרון התחילו מלאכי החבלה (בעלי האתרים: שטורעם, collive, ch.info) לארגן גיהאדים (המכונים 'מלחמת מצוה') נגד כל אלה שנלחמים נגד האינטרנט, החליטו להגות את הרה"ח הנ"ל מהמסילה ולרדת לחייו ולקפח את פרנסתו והעיקר להילחם בהשפעתו העצומה על תלמידי התמימים והאברכים שבשכונה.

ואחרי שכבר כמה שנים שראש הכולל הרב יוסף אברהם הלוי העלער שליט"א הפנה כמה אברכים לסופי השבוע 'קול השופר' שבהנהלת אברך שומר תורה ומצוות בשם שמחה פרישלינג, מכיון ששמע ובירר דאיתמחי גברא ואיתמחי קמיע, שאנשים שהיה להם בעיות בשלום בית או פרנסה (או רק חלישות), ואפילו כאלה שנכשלו והתמכרו לאינטרנט ושאר מרעין בישין והשתתפו בסופי השבוע הנ"ל, וניכר שיפור עצום בהנהגת האברכים בהתנהגותם בין אדם לחברו ובין איש לאשתו ובין אב לילדיו. ובעקבות זה גם האברך הנכבד ר' יהושע שי' העכט הפנה לשם כמה אברכים (או בחורים).

וכשנודע להם למלאכי החבלה הנ"ל שגם הרב הנ"ל הפנה לשם כמה בחורים ואף נסע לשם בעצמו פעם או פעמים, מצאו בעלי החוב מקום לגבות את חובם., שכרו שכירי חרב לעשות מלאכתם, והשתתפו בעצמם באתר האינטרנט הטמא שלהם במלחמת גיהאד נגד 'קול השופר'
וזה דרכם כסל למו שהם מנסחים מכתבים ומחתימים משפיעים בשיטת ה'חבר מביא חבר' שאומרים לו לאדם: תחתום על חרם פלוני נגד ארגון פלוני שהרי חבריך כבר חתמו.

והזדרזו לקרוא לאסיפה ביום ג' פרשת וארא ליל ניטל והזמינו את הרה"ח ר' יואל הכהן שי' (משפיע בישיבת תומכי תמימים) והרה"ח ר' עזרא בנימין שי' שאחאט (ראש ישיבת אור אלחנן – חב"ד בלאס אנגעלאס) לדבר בענין נחיצות לימוד החסידות.

והחתימו משפיעים בישיבת אהלי תורה בעד מכתב נגד קול השופר.

ובעקבות קריאתם החליט ר' יוסף הכהן שי' ראזענפעלד (מנהל גשמי של המוסד חינוך אהלי תורה) לפטר את הרב שטערענבערג (ה'קרבן ציבור') ממשרתו בתור משפיע בישיבת אהלי תורה, ובהזדמנות זו לפטר גם את הרב גאלדשטיין ממשרתו בתור סגן מנהל כיתות ג-ד בהחדר 'אהלי תורה', והחלטתו הנ"ל היא בניגוד לפסק שהוציאו חברי הבד"צ דקראון הייטס בשבוע העבר.

מה שברור לכל בר בי רב, שלמנהלי האסיפה ומחתימי המשפיעים אין שום ענין בלימוד והפצת החסידות.

ויזכרו לטובה הרה"ח ר' לוי געלב שי' שיזם דבר טוב, שכל אנ"ש והתמימים והאברכים יתחילו ללמוד את התורה אור (והלקוטי תורה), מכ"ד טבת שנה זו, טור ליום; ובהכינוס הנ"ל הפיץ את מחברתו 'דא"ח היומי' חוברת ראשונה (מכ"ד טבת עד סוף פרשת בא), וביום ו' עש"ק פ' וארא כ"ד טבת הפיצו בבתי הכנסת שבשכונה טופסים נוספים מהחוברת הנ"ל.

ולא מצינו מכתב מהמשפיעים בישיבת אהלי תורה שיקרא להבחורים או להאברכים להצטרף ללימוד הנ"ל.

גם לא ראינו שמארגני האסיפה בליל ניטל יארגנו התוועדות המונית לאנ"ש בליל כ"ד טבת בשכונה זו.

והננו להודיע שהמכתבים הנחתמים ע"י כל המשפיעים בישיבת אהלי תורה דקמי שמיא גליא שלא נכתב ע"י אף אחד מהמשפיעים (ואין החי יכול להכחיש את החי, שכל המשפיעים מוזמנים בזה להצהיר בהן צדקם שהם אלה שכתבו את הפאשקוויל הנ"ל בלי לברר את המצב לאשורו) נכללים בכלל 'ארור מכה את רעהו בסתר' ואין רשות לאדם לקרוא את הפאשקוויל הנ"ל וכל שכן שאסור לו להפיץ את הפאשקוויל הנ"ל (וכל אלה שנכשלו ופרסמו את זה, בודאי יסירו את זה).

ומכתב הפיטורין של הרב ראזענפעלד (שנשלח בניגוד לדין תורה, שאסור לפטר מלמד או עובד בישיבה רק מכיון שכך עלה ברצון המנהל שהרגיש מאויים על ידי מלאכי החבלה של האינטרנט והמון העם הנגרר אחריהם) הרי הוא בטל ומבוטל לא שריר ולא קיים.

ולאנ"ש והתמימים הננו אומרים: סורו נא מעל אהלי האנשים הרשעים האלה תומכי האינטרנט. השתתפו בלימוד החסידות ולימוד התורה אור.

ובזכות ההימנעות מהמחלוקת ולימוד החסידות נזכה לגאולה האמיתית והשלימה ע"י משיח צדקנו, ומלכנו כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו בראשנו.

(מכתב מאת ר' יוסי קעלער)
חזור למעלה
אחד הרבנים
אורח





הודעהנשלח: ג' 01 07, 2014 1:49 am    
כותרת הודעה:
איפה ואיפה
תגובה עם ציטוט

במוסד חינוכי מסוייים בשכונת המלך הכולל גם תלמוד תורה לתשב"ר וגם מתיבתא וגם בית המדרש, ישנם לכל הפחות שלשה מחנכים שהשתתפו בסדנאות (קרי: סופי שבוע) של 'קול השופר'; ביניהם משפיע בבית המדרש, ושני מנהלים חינוכיים (הנקראים: סגן מנהל) בהתלמוד תורה.

ומעניין היה היחס של המנהל הגשמי כשלא יכל לעמוד בפני הלחץ של הצוררים המדינים ועמי הארץ שתבעו שיפטר כמה מהמחנכים.

את המשפיע בבית המדרש, אחרי שפיטר אותו הוכרח להחזירו על כנו, אחרי שהבהירו לו חברי ההנהלה הרוחנית ותלמידי הישיבה שהם דורשים את החזרתו.

את אחד המנהלים החינוכיים (ז.ג.) פיטר, אבל את המנהל החינוכי של כתות ז-ח הנשוי לבעל נכדתו של המנהל הגשמי (אע"פ שלא זו בלבד שהשתתף בסדנאות ה'קול שופר', אלא אפילו הפנה לשם אחדים מהתלמידים שתחת אחריותו), השאיר על משמרתו.
ועל זה נאמר בפרשת קדושים (שנאמרה בהקהל מפני שרוב גופי תורה תלויין בה) 'לא תעשו עול במשפט, במדה במשקל ובמשורה: מאזני צדק אבני צדק איפת צדק והין צדק יהיה לכם, אני ה' אלקיכם אשר הוצאתי אתכם מארץ מצרים' (ובפירוש רש"י שם: אני הבחנתי במצרים בין טיפה של בכור לטיפה שאינה של בכור ואני הנאמן להיפרע כו'). ואומר (קדושים יט, טו) ולא תהדר פני גדול (ופירש רש"י : שלא תאמר עשיר הוא זה בן גדולים הוא זה היאך אביישנו ואראה בבשתו כו').

ועיין במסכת שבת דף ז ע"ב דמגו דהוי דופן שאין צריך לפטר את הקרוב הוא הדין דהוי דופן שיחזיר את זה שאינו קרוב למשמרתו
חזור למעלה
הצג הודעות קודמות:   
שליחת הודעה חדשה   תגובה להודעה    עמוד ראשי -> על דעת הקהל כל הזמנים הם שעון ארץ הקודש (GMT + שעתיים)
עמוד 1 מתוך 1

 
עבור אל:  
אתה יכול לשלוח הודעות בפורום זה
אתה יכול להגיב להודעות בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע למשאלים בפורום זה
אתה יכול להעלות קבצים בפורום זה
אתה יכול להוריד קבצים בפורום זה


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Powered by phpBBHeb © 2002 phpBBHeb